جزئیات درگذشت سردار حجازی از زبان سخنگوی سپاه

صدا و سیما نوشت: سردار حجازی در دوران دفاع مقدس نقش عمده‌ای در تأسیس، سازماندهی نیروی انسانی و تشکل رزمندگان دوران دفاع مقدس در قرارگاه‌های عملیاتی اصلی و مهم جبهه بر عهده داشت.

سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران در ارتباط تلفنی با شبکه خبر، با بیان جزئیات عروج شهادت گونه سردار حجازی گفت: تقریباً در هنگام اذان مغرب و عشاء امروز روح این شهید بزرگوار ملکوتی شد و به همرزمان شهید و برادر شهید بزرگوارش پیوست. مردم ما با چهره و خدمات ارزنده این فرمانده شجاع، مخلص و پرکار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آشنایی دارند.


>>>> بیشتر بخوانید؛

 سردار حجازی، جانشین سپاه قدس درگذشت


وی ادامه داد: سردار حجازی در دوران دفاع مقدس نقش عمده‌ای در تأسیس، سازماندهی نیروی انسانی و تشکل رزمندگان دوران دفاع مقدس در قرارگاه‌های عملیاتی اصلی و مهم جبهه بر عهده داشت.

سخنگوی سپاه پاسداران ادامه داد: سردار حجازی به مدت ۱۰ سال فرمانده نیروی مقاومت بسیج بود و زحمات زیادی برای سازماندهی بسیج بعد از دوران دفاع مقدس کشید و همچنین مقطع کوتاهی را به عنوان رئیس ستاد مشترک سپاه، جانشین فرمانده کل سپاه و در نهایت حدود ۸ سال به اتفاق سردار سلیمانی در جبهه مقاومت در خدمت امت اسلامی بودند.

وی افزود: بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی با پیشنهاد سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سردار حجازی به جانشینی فرماندهی نیروی قدس منصوب شد.

216۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1506335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =