۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به بنگاههای صنعتی، معدنی و اصناف لرستان تخصیص داده شد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به بنگاههای صنعتی، معدنی و اصناف استان تخصیص داده شده است.

 به گزارش خبرآنلاین لرستان مهندس بهزاد منصوری خبری افزود: در اولین جلسه تامین مالی بنگاههای صنعتی، معدنی و اصناف در سال ۱۴۰۰ که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد از محل اعتبارات تسهیلات تام مبلغ هفت هزار میلیارد ریال برای لرستان در نظر گرفته شد.
وی اظهار داشت: اولین جلسه تامین مالی بنگاه های صنعتی ، معدنی و اصناف در سال ۱۴۰۰ به صورت ویدئو کنفرانس به ریاست نعمت اله شهبازی مدیرکل تأمین مالی و سرمایه‌گذاری وزارت صمت و با حضور روئسای صمت استان‌ها برگزار شد.
وی تصریح کرد: در این جلسه ضمن تشریح عملکرد اعتبارات در سال گذشته و مسائل مرتبط با آن ها، انواع تسهیلاتی که در سال جاری قابل استفاده جهت واحدهای تولیدی است، اعلام شد.
منصوری ادامه داد: از جمله تسهیلات تام که در آن استان لرستان به عنوان استان پایلوت انتخاب شده است  براساس  اولویت‌های تعیین‌شده واحدهای متقاضی می‌بایست به سامانه بهین یاب مراجعه و ثبت نام  کنند و پس از بررسی به بانک‌های عامل معرفی خواهند شد.
رییس صمت لرستان افزود: همچنین در این جلسه مطرح شد که تسهیلات جهش تولید، رونق تولید، ماده ۵۲ و تسهیلات صادراتی نیز قابل استفاده  توسط واحدهای متقاضی هستند که ضوابط و دستورالعمل‌های مربوط به آنها به زودی اعلام خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1507552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =