فراخوان ۳۵۰۰ اصفهانی در کارآزمایی بالینی فاز سوم واکسن انستیتو پاستور ایران

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به شروع ثبت نام برای شرکت در کارآزمایی بالینی فاز سوم واکسن کرونای انستیتو فینلای کوبا و انستیتو پاستور ایران گفت: ۳۵۰۰ داوطلب اصفهانی می توانند در این مرحله شرکت کنند.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین اظهار کرد: ثبت نام برای شرکت در کارآزمایی بالینی فاز سوم واکسن کرونا در کشور و اصفهان از صبح امروز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه واکسن کرونای نوترکیب توسط انستیتو فینلای کوبا و با مشارکت انستیتو پاستور ایران تولید شده، گفت: این واکسن پس از گذراندن موفق فازهای ۱ و ۲ وارد فاز سوم کارآزمایی بالینی می شود تا پس از تایید نهایی، در انستیتو پاستور ایران نیز تولید و واکسیناسیون عمومی آن آغاز شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه این مرحله از کارآزمایی بالینی واکسن باید بر روی سه هزار و ۵۰۰ داوطلب اصفهانی انجام شود، افزود: اصفهان، بابل، بندرعباس، زنجان، ساری، کرمان، همدان و یزد، هشت شهری هستند که در این کارآزمایی مشارکت دارند.

وی افزود: داوطلبان شرکت در کارآزمایی واکسن کرونا در اصفهان برای ثبت نام باید با سامانه ۳۱۱۳ دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تماس بگیرند.

نجیمی شرایط ثبت نام برای شرکت در کارآزمایی فاز سوم واکسن کرونا را داشتن سن ۱۸ تا ۸۰ سال اعلام کرد و افزود: برخورداری از سلامت عمومی و بیماری های زمینه ای کنترل شده و سکونت در شهر اصفهان از دیگر شرایط شرکت در این کارآزمایی است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: داوطلبان شرکت در کارآزمایی بالینی فاز سوم واکسن کرونا همچنین می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سامانه https://www.pasteurcovac.ir مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: سالهاست انستیتو فینلای کوبا و انستیتو پاستور ایران در ساخت واکسن همکاری دارند و پیش بینی می شود یکی از کم عارضه ترین واکسن های تولیدی در جهان باشد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1507561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =