۷۷۰پرونده در تعزیرات حکومتی قزوین رسیدگی شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: تا پایان فروردین ماه، به هفتصدو هفتادوهشت پرونده متخلفان اقتصادی در تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هوشنگ محمدی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: در این مدت تعداد ۶۰۶پرونده در حوزه کالا و خدمات،۷۸پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز و ۹۴پرونده مربوط به بهداشت، دارو و درمان رسیدگی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین افزود: همچنان بیشترین تخلفات در بخش صنفی استان مربوط به عدم درج قیمت،گران فروشی، کم فروشی عدم صدور و ارائه فاکتور اعلام کرد.

 محمدی ادامه داد: بیشترین تخلفات در حوزه قاچاق کالا و ارز مربوط به سیگار، کالاهای اساسی والبسه بوده و مبلغ ریالی محکومیت متخلفین تا پایان فروردین بیش از ۳۹میلیارد ریال بوده است.

او خاطر نشان کرد: طرح ویژه مه ضیافت رمضان در حال برگزاری است و در این ایام تشدید نظارت ها موثر بوده  و گشت‌های مشترک به فراخور نیاز بازار افزایش یافته است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین با اشاره به اینکه طرح ملی مقابله با کرونا با طرح ضیافت ماه مبارک رمضان  برای سال دوم مقارن شده است افزود: اولویت های سازمان تعزیرات در رسیدگی به تخلفات تغییر کرده و با هر گونه سوء استفاده‌های احتمالی خصوصا در حوزه کالاهای اساسی و کالاهای هدف برخورد جدی می کنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1507564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =