خرید کتاب کنکور با تخفیف بالا از بانک کتاب کنکور مدابوک

فروشگاه کتاب کنکور مدابوک به عنوان جامع ترین مرکز تهیه و پخش کتاب های کمک درسی و آموزشی از انتشارات مختلف در شهر تهران، از زیر مجوعه های موسسه مشاوره و برنامه ریزی کنکور آیدی نوین مشغول به فعالیت می باشد. شما میتوانید جهت خرید کتاب کنکور مورد نیاز خود با درصد تخفیف بالا و ارسال رایگان به این سایت مراجعه کنید.

مدابوک چیست؟

بانک کتاب کنکور مدابوک ، مرجع بیش از ۳۰۰۰ جلد کتاب از تمامی انتشارات شامل، گاج، خیلی سبز، مهر و ماه، نشر الگو، قلمچی، مبتکران و ... می باشد. دانش آموزان پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم می توانند گاها تا ۵۰ درصد تخفیف برای تهیه کتاب های مورد نیاز خود از سایت مدابوک برخوردار شوند.

مزایای خرید کتاب کنکور از سایت مدابوک:

خرید کتاب کنکور با تخفیف بالا از بانک کتاب کنکور مدابوک

همانطور که میدانید مراکز و وبسایت های زیادی در ایران به ارائه خدمات فروش کتاب کنکور مشغولند اما ویژگی هایی که مدابوک را از سایر فروشگاه ها متمایز میکنید شامل موارد زیر است:

۱- سفارش آنلاین کتاب کنکور بدون نیاز به مراجعه حضوری

در سال های اخیر به دلیل وجود ویروس کرونا و خطرات ناشی از مراجعه حضوری به فروشگاه ها نیاز به مرجع آنلاین برای سفارش کتاب کنکور به شدت احساس می شود. با خرید کتاب کنکور از مدابوک کلیه مراحل دریافت، پیگیری و پشتیبانی بصورت آنلاین انجام شده و شما میتوانید بدون هیچ دغدغه کتاب های مورد نیاز خود را درب منزل دریافت نمایید.

۲- حداکثر تخفیف خرید کتاب (تا ۵۰ درصد تخفیف)

یکی دیگر از مزایای استفاده از این فروشگاه کتاب برخورداری از بالاترین تخفیف موجود برای خرید کتاب است. کتاب ها بر اساس نوع انتشارات و درس مورد نظر میتوانند شامل ۲۰ تا ۵۰ درصد تخفیف شوند. در شرایطی که ممکن است بعضی از والدین توان کافی برای تهیه کتاب های مورد نیاز دانش آموزان خود را نداشته باشند این تخفیف ها میتواند کمک کننده برقرای عدالت آموزشی در کل ایران باشد.

۳- مشاوره تلفنی خرید کتاب

همانطور که میدانید شما برای خرید کتاب کمک درسی باید از بین انتشارات گوناگون انتخاب کنید. وجود انتشارات زیاد سبب شده که اغلب دانش آموزان نتوانند کتاب مناسب خود را به راحتی انتخاب کرده و سردرگم شوند. یکی از امکانات بینظیر فروشگاه کتاب مدابوک امکان یک جلسه مشاوره تلفنی رایگان پیش از خرید بوده که این مشاوره توسط رتبه های برتر رشته مخصوص شما انجام می شود. یعنی مشاوران رتبه برتر بر اساس سطح درسی شما کتاب مورد نظر را به شما پیشنهاد می دهند.

برای استفاده از این امکان می توانید با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۵۴ تماس گرفته یا فرم های مشاوره رایگان در سایت مدابوک را پر کرده تا مشاورین با شما تماس بگیرند.

۴- ارسال رایگان کتاب

از دیگر مزایای سایت مدابوک امکان دریافت کتاب های خریداری شده توسط شما با ارسال رایگان می باشد. کلیه سفارشات بالای ۲۰۰ هزار تومان مشمول استفاده از این امکان می باشند. پس در صورتیکه قصد تهیه کتاب های درسی از انتشارات مختلف را دارید این امکان میتواند هزینه های شما را کاهش دهد.

۵- پشتیبانی قوی و لحظه به لحظه

بعد از خرید، هر لحظه که نیاز به رهگیری مرسوله خود یا پاسخ به سوالات خود داشته باشید یک تیم پشتیبانی قوی میتواند شما را راهنمایی کند. پشتیان ها به سرعت مشکل شما را رفع کرده و به کلیه سوالات شما پاسخ خواهند داد. ضمنا میتوانید کد رهگیری مرسوله پستی خود را دریافت و در هر لحظه نسبت به پیگیری آن از طریق سامانه رهگیری مرسولات پستی اقدام نمایید.

۶- تحلیل کامل کتاب ها بصورت متن و ویدیو توسط رتبه های برتر کنکور

همواره یکی از دغدغه های اصلی تمام دانش آموزان پیش از اقدام به خرید کتاب های کمک آموزشی کنکور عدم آشنایی با کتاب های مورد نظر است. در این سایت کلیه کتاب های موجود بصورت کامل توسط رتبه های برتر موسسه آیدی نوین تحلیل شده اند. تحلیل ها بصورت متن یا ویدیو بوده و در آن ویژگی های کتاب ها اعم از تعداد صفحات، مولفین، نحوه استفاده و مطالعه آن و نقاط ضعف و قوت هر کتاب بطور کامل ذکر شده است.

مشاورانی که قبلا از تک تک کتاب های موجود در بازار برای کنکور خود استفاده کرده و توانسته اند با کمک آن ها به رتبه های دو رقمی و سه رقمی دست یابند قطعا میتوانند به شکل عالی کتاب هارا تحلیل کرده و شمارا راهنمایی کنند.

انتشارات موجود در سایت مدابوک

خرید کتاب کنکور با تخفیف بالا از بانک کتاب کنکور مدابوک

سایت مدابوک کتاب های کلیه انتشارات درسی و آموزشی را تهیه و تکثیر می کند. در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

خرید کتاب های کنکور گاج با تخفیف

انتشارات گاج به عنوان یکی از پرطرفدارترین و با کیفیت ترین ارائه دهنده کتاب های کمک آموزشی همواره مورد استفاده طیف گسترده از دانش آموزان دهم یازدهم و دوازدهم می باشد. از سری کتاب های پر طرفدار گاج میتوان به دور دنیا در نیم ساعت، کتاب های میکرو طبقه بندی گاج، کتاب های IQ گاج، سیر تاپیاز و ... اشاره کرد. کلیه این کتاب هارا میتوانید با تخفیف بالا از سایت مدابوک دریافت کنید.

کتاب های خیلی سبز

کتاب های جیبی خیلی سبز، کتاب های چند کنکور، ماجراهای منو درسام، نرده بام، کتاب های شب امتحان و ... از سری های پرطرفدار انتشارات خیلی سبز می باشند که با مراجعه به سایت کتاب مدابوک می توانید این کتاب هارا به راحتی تهیه کرده و به موفقیت در تحصیل دست یابید.

خرید کتاب های کمک آموزشی مهر و ماه

کتاب های لقمه طلایی مهر و ماه، پاور تست، کتاب های جمع بندی و جامع مهر و ماه نیز به طور کامل در سایت مدابوک قابل دریافت بوده که می توانید با تخفیف بسیار بالا نسبت به تهیه کتاب های این انتشارات اقدام کنید.

کتاب های نشر الگو با تخفیف

از جمله کتاب های نشر الگو می توان به موج آزمون، کتاب های مبحثی و کتاب های جامع اشاره کرد. در صورتیکه که قصد تهیه کتاب های نشر الگو با تخفیف ویژه دارید میتوانید از مدابوک نسبت به تهیه آن اقدام نموده و از امکان سفارش و ارسال رایگان نیز استفاده کنید.

خرید کتاب های کنکور قلمچی

یکی دیگر از انتشارات موجود در سایت مدابوک انتشارات کانون قلمچی است. کتاب های آبی کانون، کتاب های زرد که شامل سوالات کنکور های چند سال اخیر با پاسخ تشریحی است، کتاب های سه سطحی و ... از سری های پر طرفدار این انتشارات بوده که میتوانید با تخفیف بالا نسبت به خرید آن ها اقدام کنید.

دسته بندی کتاب های موجود

در مدابوک کتاب ها بصورت پایه به پایه دسته بندی شده اند. هر پایه نیز شامل رشته های مختلف می باشد. بطور مثال شما میتوانید با انتخاب دسته بندی پایه دوازدهم تجربی کلیه کتاب های موجود را مشاهده کرده و پس از بررسی آن ها نسبت به خرید هر یک اقدام نمایید.

نوع دیگر دسته بندی بر اساس انتشارات می باشد. به عنوان مثال با انتخاب انتشارات گاج، کلیه کتاب های این انتشارات برای شما به نمایش در خواهد آمد.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1507725