تهیه و پخش ۴هزار دقیقه برنامه رادیویی با موضوع کووید ۱۹ از صدای مرکز چهارمحال و بختیاری

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در سه ماهه زمستان سال ۱۳۹۹، سه هزار و ۸۶۲ دقیقه برنامه رادیویی در خصوص موضوع اپیدمی کووید ۱۹ در مرکز صدای چهارمحال و بختیاری تهیه و پخش شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، سید علی درخشان افزود: این تولیدات شامل ۷۳۰ برنامه در تایم های ۲ تا ۶۰ دقیقه ای و در قالب ۱۷ عنوان برنامه می باشد.
وی از جمله برنامه هایی که طی مدت مذکور به موضوع بیماری کرونا پرداختند به پیام استان، پیک صبح، پیک عصر، صبح و زندگی، زندگی جاریست، جاده جوانی، ‌شکوفه ها، فصل نقره ای، ورزش بام ایران، عصر جمعه با شما، چه حال چه خبر، مردم و مسئولان، بسته های صوتی و میان برنامه ها، روشنا، ویژه برنامه های مناسبتی، بنگ آبادی، با مسئولان اشاره داشت.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در راستای آموزش و اطلاع رسانی ضمن استفاده از ظرفیت صدا و سیمای استان و حضور فعال ریاست، معاونین، پزشکان متخصص و کارشناسان در برنامه های زنده تلویزیونی و گفت و گوی بخش خبری ۲۰، از همراهی خوب رسانه های نوشتاری، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و فعالین فضای مجازی و شبکه های اجتماعی استان نیز برخوردار بودیم.
درخشان در ادامه از بارگذاری بیش از ۴۳۰ خبر بر روی سایت اصلی دانشگاه علوم پزشکی استان در مدت سه ماهه آخر سال ۱۳۹۹ خبر داد و افزود: این درحالی است که کانال های متعدد خبری و آموزشی با مدیریت روابط عمومی دانشگاه راه اندازی و روزانه حجم بالایی از اطلاعات، آمار و اخبار در اختیار مخاطبین و مردم استان قرار داده می شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1508200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =