با تعطیلی اصناف موافق نیستیم

استاندار قزوین ضمن ابراز مخالفت با تعطیلی کسب و کارها گفت: در صورت سپردن تعهد در رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی آماده تفویض اختیارات خود به اتاق اصناف برای تعیین تکلیف کسب و کارها در شرایط کرونایی هستیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور، استاندارقزوین در جلسه ستاد کرونای استان که با رعایت پروتکل های بهداشتی در محوطه باز استانداری برگزار شد؛ گفت: مبارزه با کرونا نیازمند عزم جدی و همگانی و مشارکت همه مردم و دستگاههای اجرایی و رسانه هاست که  خوشبختانه در این ایام کارهای خوبی انجام شده است.

او افزود: امروز هم در شرایط قرمز کرونایی همه باید دست به دست هم دهیم و با کمک دانشگاه علوم پزشکی، کادر درمانی، پلیس، دستگاه قضایی، اصناف و بازاریان، هلال احمر، ارتش، بسیج، سپاه و روحانیون و سایر گروهها بتوانیم از روند صعودی بیماری جلوگیری کنیم.

جمالی پور بیان کرد: با همه سختی ها کارها به خوبی انجام شده هر چند سرعت انتشار ویروس بالاست و فقط با رعایت و هم افزایی قادر به کنترل ویروس هستیم.

استاندار قزوین یادآورشد: هر چقدر مردم به جان و سلامت خود اهمیت دهند کارها بهتر پیش می رود و اگر همراهی نباشد مجبوریم محدودیت و تعطیلی ها را بیشتر کنیم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1508539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =