وزیر صمت : لزوم تلاش حداکثری برای تحقق شعار سال در صنعت خودرو / بازدید وزیر صمت از سایپا شاهین

وزیر صنعت، معدن و تجارت بر تلاش حداکثری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) برای تحقق شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» در صنعت خودرو تاکید کرد.

به گزارش خبرآنلاین، علیرضا رزم‌حسینی در جلسه کمیته خودرو  با اشاره به بسیج مجموعه وزارت صمت برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه مانع‌زدایی و پشتیبانی از تولید، بیان کرد: به منظور عملیاتی شدن شعار سال جاری در صنعت خودرو، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) باید ضمن تلاش حداکثری، برنامه‌ریزی لازم را انجام دهد.

وی افزود: خودروسازان برای تامین نیاز داخل باید ضمن برنامه‌ریزی برای افزایش کمی محصولات خود، بیش از پیش در مسیر ارتقای کیفی و تولید خودروی باکیفیت و در شأن مردم شریف ایران گام بردارند.

لزوم داخلی سازی حداکثری قطعات خودرو

وزیر صنعت، معدن و تجارت بر لزوم داخلی سازی حداکثری قطعات خودرو تاکید کرد و گفت: شرکت‌های خودروسازی باید این مهم را به عنوان یکی از مهمترین اولویت های کاری مدنظر قرار داده و برای تحقق آن در سال جاری برنامه ریزی کنند.

محسن صالحی نیا، رئیس هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) نیز در این جلسه با اشاره به برنامه ریزی های انجام گرفته برای افزایش تولید شرکت های خودروسازی، گفت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته، خودروسازان در سال 1400، بیش از یک میلیون خودرو توسط دو خودروساز بزرگ تولید و روانه بازار خواهند کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان این جلسه، از دو محصول در آستانه تولید انبوه «تارا» و «شاهین» متعلق به ایران خودرو و سایپا بازدید و در جریان اقدامات انجام گرفته برای عرضه این دو خودرو به بازار قرار گرفت.

223224

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1509417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =