۰ نفر
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۱

مهر نوشت:

وزیر بهداشت با عنوان این مطلب که همچنان نیاز به پزشکان متخصص در رشته های مختلف وجود دارد، افزود: تلاش می کنیم طی دو سال آینده تمامی نیازهای کشور در این زمینه به طور کامل تامین شود.

دکتر مرضیه وحید دستجردی در سفر به استان ایلام اظهار داشت: در سال گذشته 36 پزشک متخصص را به استان ایلام اعزام کرده بودیم که در بیمارستانهای مختلف استان به کارگیری شده اند و با این اقدام میزان خدمت رسانی به مردم ارتقاء پیدا کرده است.

وزیر بهداشت با بیان اینکه همچنان نیاز به پزشکان متخصص در رشته های مختلف وجود دارد، خاطر نشان کرد: هرسال تمام تلاشمان را به کار می بریم تا تمامی فارغ التحصیلان عمومی و تخصصی دانشگاهها را برای گذراندن طرح و ضریب K به استانها اعزام کنیم و سعی داریم در طول دو سال آینده کل نیازهای کشور در این زمینه به طور کامل تامین شود.

دستجردی اظهار داشت: از نظر پرسنل و نیروی انسانی نیز اقدامات خیلی خوبی انجام شده است، قانون ارتقاء بهره وری بزودی انجام خواهد شد، تعداد بیشتری از پرستاران و نیروهای پرستاری به کار گرفته می شوند که این موضوع باعث ارتقاء کیفیت خدمات پرستاری خواهد شد و رضایتمندی بیشتر مردم را به دنبال خواهد داشت.

وزیر بهداشت اظهار داشت: اگر در نقاطی از استان کمبود امکانات پزشکی وجود دارد با کمک وزارت اعتبارات لازم به خصوص در بیمارستانهایی که پذیرای توریست هستند تامین خواهد شد به طوریکه کنند از این پس خدمات بیشتری را از کشورهای همسایه و یا زائران عتبات عالیات دریافت خواهند کرد.

وی افزود: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی ایلام مجوز تربیت متخصص در رشته داخلی و اطفال را اخذ کرده و در پی این هستند تربیت تخصص رشته جراحی و روانپزشکی را هم اخذ کنند و سعی داریم تا با عملیاتی شدن این موضوع، 50 درصد ظرفیت تربیت تخصصی این رشته ها را به ظرفیت بومی اختصاص دهیم.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 151060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =