ماه مبارک رمضان با جشنواره تمدید گارانتی گلدیران

گلدیران شرکتی معتبر در ارائه خدمات پس از فروش محصولات خانگی ال جی و جی پلاس، ماه مبارک رمضان را با جشنواره تمدید گارانتی آغاز کرد. از ابتدای ماه مبارک رمضان، شما میتوانید تمامی محصولات گلدیرانی خود را با ۱۰% تخفیف مجددا گارانتی کنید.

با توجه به افزایش قیمت های لوازم خانگی جشنواره تمدید گارانتی فرصت مناسبی است که بتوان با گارانتی کردن مجددا لوازم خانگی خود از پرداخت هزینه های گزاف رهایی یابیم.

تمدید گارانتی گلدیران چیست؟

تمدید گارانتی، خدمتی است که شرکت مشتریان گلدیران برای مشتریان خود که دستگاه های ال جی و جی پلاس داشته و گارانتی محصولات آنها پایان یافته و یا در حال پایان است ارائه می دهد.

تمام محصولات ال جی و جی پلاس از بدو نصب دارای ۱۸ ماه گارانتی اولیه قطعات اصلی و فنی هستند این قطعات شامل قطعه هایی می شوند که در صورت بروز هر گونه مشکل برای آن ها در عملکرد اصلی دستگاه اختلال ایجاد می شود و نیاز به حضور و تعمیر تکنسین است. همچنین موتورها و کمپرسورهای برخی از محصولات از زمان تولید دارای ۵ الی ۱۰ سال گارانتی می باشند.

در این جشنواره میتوانید گارانتی محصول خود را بسته به نوع محصول و شرایط از ۱۸ ماه به ۳۶ ماه و یا بیشتر ارتقاء دهید. در واقع با این کار زمان خیلی بیشتری دارید تا از خدمات گلدیران بهره‌مند شوید.

ماه مبارک رمضان با جشنواره تمدید گارانتی گلدیران

از طریق تمدید گارانتی محصول خود در زمان خرابی دستگاه، نه تنها هزینه ای برای تعمیرات و ایاب و ذهاب تکنسین ها پرداخت نخواهید کرد علاوه بر این می توانید مطمئن باشید که دستگاه شما توسط تکنسین های کاملا حرفه ای و مهمتر از آن با استفاده از قطعات یدکی اصلی تعمیر خواهد شد.

در صورتی که محصولی از گلدیران داشته و قصد انجام تمدید گارانتی، سرویس دوره ای و یا تعمیرات محصول خود را دارید میتوانید با ورود به وبسایت گلدیران  تمامی درخواست ها و اطلاعات لازم در رابطه با محصول خود را یافته و یا از طریق لینک جشنواره رمضان محصولات ال جی و جی پلاس شرکت کنید و از فرصت پیش روی خود به خوبی بهره مند شوید.

همچنین می‌توانید در تمامی روزهای سال و تمامی ساعات شبانه روز، با شماره ۸۴۷۳۳ ۰۲۱ تماس گرفته و با کارشناسان شرکت خدمات مشتریان گلدیران در تماس باشید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1511114