۰ نفر
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
رونمایی "عرفان خوش دل" از "عاشقم من"

عرفان خوش دل، خواننده خوش صدایی که پیش از این دو قطعه با نام های "این غیرممکنه" و "مشکلی نیس" منتشر کرده بود؛ این بار با قطعه ای شاد، انرژیک و تابستانی سر و صدایی جدید در مارکت موسیقی به پا کرد.

عرفان خوشدل در این قطعه از ترانه سرایی میثم بهاران و آهنگسازی کاویان رجبی بهره برد. همچنین تنظیم این قطعه را بهروز پایگان بر عهده داشت. پایگان که از تنظیم کنندگان راک به شمار می رود توانست با ترکیبی از فضاسازی هاوس، ترنس و فانک قطعه ای تمام انرژیک را رنگ آمیزی کند.

تیزر و موزیک ویدیو "عاشقم من" نیز در کشور ترکیه با تصاویری شاد و اکتیو تصویربرداری شد و به همراه قطعه صوتی این آهنگ با همراهی نشر موسیقی ایران مجوز منتشر شد.

این خواننده اینبار هم توانایی های خود در این عرصه را به نمایش گذاشت و توانست با انتشار این آهنگ گامی جدی در جذب مخاطبان خود بردارد. پخش جهانی این موزیک و موزیک ویدیو نیز با همکاری Limak Records  ایتالیا انجام شد و گفتنی ست که استقبال چشمگیری از این قطعه در پلتفرم اسپاتیفای در مدت کوتاه پس از پخش آن شد.

اما باید گفت که "عاشقم من" نقطه عطفی برای این موزیسین به شمار می رود و باید دید در گام بعدی چگونه مخاطبان خود را غافلگیری می کند.

Erfun Khoshdel, Ashegham Man

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1511610