با رفع مشکلات فرهنگیان می‌توان نظام تعلیم و تربیت را بیش از پیش پویا کرد

آیین تجلیل از برگزیدگان منطقه‌ای جشنواره جلوه‌های ویژه معلمی برگزار شد.

به گزارش خبر گزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان در آیین تجلیل از برگزیدگان منطقه‌ای جشنواره جلوه‌های ویژه معلمی استان که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کیار، کوهرنگ، فارسان و اردل در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل نوسازی مدارس استان در محل اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد گفت: معلمان در یکسال اخیر با شیوع ویروس کرونا از فعالیت خود کنار دست نکشیدند و در جبهه آموزش و تعلیم و تربیت کوشا بودند و نگذاشتند نظام تعلیم و تربیت تعطیل شود.

فرحناز قائدامینی افزود:با تلاش معلمان ۹۹ درصد دانش‌آموزان استان به یکی از  فرصت‌های آموزشی دسترسی داشتند و آموزش را فرا گرفتند.

وی به تغییر نگرش مسوولان و مردم نسبت به نظام تعلیم و تربیت و رفع مشکلات فرهنگیان تاکید کرد و گفت: با رفع مشکلات فرهنگیان می‌توان نظام تعلیم و تربیت را بیش از پیش پویا کرد.

در پایان این آیین  از ندا یکتایی بروجنی، زهرا ویسی شش بهره، شهناز کمال‌الدین دهکردی، سیمین قربان پور دشتکی، امامقلی خرمی، یعقوب جلیلی و سمیه بلالی دهکردی به برگزیدگان منطقه‌ای جشنواره جلوه‌های ویژه معلمی استان تجلیل شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1511950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =