پروژه‌های شهرداری قزوین به بهره‌برداری رسید

همزمان با هفته شوراها ۱۲طرح‌ شهری با اعتباری بالغ بر ۳۹میلیاردریال با حضور جمعی از مسئولان در قزوین افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ آیین افتتاح و کلنگ زنی ۱۲پروژه شهرداری قزوین با اعتباری بالغ بر ۳۸.۸میلیارد ریال به مناسب روز ملی شوراها با حضور، فرخزاد معاون عمرانی استاندار، شفیعی فرماندار قزوین، سیاوش طاهرخانی شهردار قزوین، حکمت اله داودی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و معاونین و مدیران شهری قزوین در سالن مفاخر شهرداری قزوین برگزار شد.
پروژه پاتوق محله شهیدبابایی در فضایی به مساحت ۲هزار و ۱۲۵مترمربع با اعتبار ۵میلیارد ریال احداث شد.
این پروژه با هدف تلاش برای قوی شدن تعاملات اجتماعی و ارتقای کیفیت محیط شهری دانست تا سرزندگی و حس تعلق به محله و امنیت اجتماعی محله افتتاح شد.
پروژه بوستان شهید انصاری در فضای ۲هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۲میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال در ناحیه منطقه یک شهرداری احداث شد که این پروژه با هدف افزایش سرانه سبز، ایجاد محیط آرام برای ورزش صبحگاهی به بهره برداری رسید.
سنگ فرش بازار سنتی قزوین در مساحت ۶۰۰مترمربع با اعتباری بالغ بر۵میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال در بازار ریسمان‌سنج احداث شد که این پروژه با هدف مناسب سازی و تسهیل عبور و مرور شهروندان، زیباسازی معبر،دفع و هدایت آبهای سطحی و ارتقای بهداشت عمومی به اجرا در آمده است.
پروژه بوستان ناصرآباد در فضای ۲هزار و ۲۵۰مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۶میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال در ناحیه منفصل شهری ناصرآباد احداث شد. این پروژه با هدف افزایش سرانه سبز، ایجاد محیط آرام برای ورزش صبحگاهی و افزایش نشاط اجتماعی و تقسیم عادلانه امکانات به بهره برداری رسید.
پروژه احداث فاز دوم  مجموعه ورزشی بوستان ملی باراجین در کنار فاز یک این مجموعه  کلنگ زنی شد. این پروژه با هدف افزایش سرانه ورزشی و نشاط اجتماعی احداث می شود.
پروژه بوستان ولایت در فضای ۲هکتار و با اعتباری بالغ بر ۱۲۰میلیارد ریال در جوار مهدیه بزرگ شهر قزوین کلنگ زنی شد. این پروژه با هدف افزایش سرانه سبز، ایجاد محیط آرام و نشاط اجتماعی و ارتقای کیفیت محیط شهری احداث خواهد شد.
پروژه احداث جایگاه تعزیه در جوار مزار شهدای گمنام در تپه نور الشهدا منطقه نمونه گردشگری باراجین کلنگ زنی شد. این پروژه با هدف احیای مراسم آیینی مکتب  تعزیه قزوین و افزایش سرانه فرهنگی و مذهبی شهر و در جهت حمایت از هیئات مذهبی احداث می شود.
پروژه پارک‌محلی طلیعه در فضای ۲هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۶میلیارد ریال در محله پونک احداث شد.
این پروژه با هدف افزایش سرانه سبز، ایجاد محیط آرام برای محله و افزایش نشاط اجتماعی به بهره برداری رسید. پروژه پارک‌محلی صنایع دستی در فضای ۲مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۴میلیارد ریال در محله ملاصدرا احداث شد.
این پروژه با هدف افزایش سرانه سبز، ایجاد محیط آرام برای محله و افزایش نشاط اجتماعی به بهره برداری رسید.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1512031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =