۰ نفر
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۰۸:۱۲

ایرنا نوشت:

 شعبه کمیسیون پزشکی نظام وظیفه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران جهت سهولت دسترسی ایرانیان مقیم اروپا در مونیخ آلمان ایجاد شد.

هیئتی از سوی اداره کل ایرانیان خارج از کشور وزارت امورخارجه و سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا به منظور گفتگو با گروهی از پزشکان متخصص ایرانی مقیم آلمان جهت بررسی درخواست های مشمولان و متقاضیان معافیت های پزشکی ایرانیان مقیم خارج از کشور و تشکیل کارگروه پزشکی، به مونیخ سفر کردند.

 رییس اداره امورایرانیان وزارت امور خارجه، هدف از این سفر را خدمت رسانی بیشتر و رفع دغدغه های مشمولان و تسهیل رفت و آمد آنان به داخل به ویژه متقاضیان معافیت های پزشکی عنوان کرد و در این خصوص اظهار داشت: از این پس درخواست های این گروه از متقاضیان، در نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در مونیخ که بدین منظور تعیین شده، مورد بررسی قرار گرفته و سپس جهت طی کردن مراحل نهایی و صدور کارت معافیت به مرکز ارسال می شود.

 علت انتخاب سرکنسولگری مونیخ به دلیل موقعیت جغرافیایی و واقع شدن آن در مرکز اروپا و همچنین به جهت سهولت دسترسی ایرانیان مقیم اروپا به عنوان اولین مرکز مراجعه متقاضیان معافیت های پزشکی می باشد.

 قرار است در آینده نزدیک شعبه دیگری از کمیسیون پزشکی نظام وظیفه ناجا در منطقه دیگری از اروپا ایجاد شود.

4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 151238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حامد IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۶
    1 1
    این مشمولین خارج از کشور که این همه برای سربازی مشمول تسهیلات می شوند یه وقت سختی نداشته باشن ما اینجا چون شغل نداریم همون بهتر که بریم سربازی