مشکلات واحدهای تولیدی در سفر رئیس قوه قضائیه به همدان بررسی می‌شود

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت واحدهای تولیدی مشکل دار در سفر رئیس قوه قضائیه به همدان بررسی می‌شود تا با افزایش ظرفیت تولید در این پروژه ها به اشتغال و اقتصاد استان کمک شود.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ حجت الاسلام احمدحسین فلاحی با اعلام این خبر افزود: یکی از واحدهای تولیدی استان همدان «شرکت صنایع غذایی کیوان» است که به دنبال واگذاری در سالهای گذشته بیشتر سالنها و خط تولید آن تعطیل شده و کارگران بسیاری بیکار شده اند.

وی اضافه کرد: ۷۰۰ نفر در این کارخانه که یک برند کشوری بود کار می کردند که اکنون به ۵۰ نفر کاهش یافته است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر رئیس قوه قضائیه به همدان وضعیت این واحد بررسی می شود تا با تمهیدات لازم ظرفیت تولید آن افزایش یافته و به اشتغال یک هزار نفر برسد.

وی خاطرنشان کرد: گاوداری ۲ هزار راسی مکانیزه واقع در کبودرآهنگ نیز دارای مشکلات بانکی است که در این سفر موضوع برای رفع مشکل مورد بررسی قرار می گیرد.

حجت الاسلام فلاحی از دیگر واحدهای مشکل دار استان همدان به «کشت و صنعت خزل نهاوند» اشاره کرد و افزود: ده ها تُن روغن تولید شده در انبار این کارخانه ذخیره است و اجازه توزیع ندارد و همچنین ۶ هزار تن کنجاله سویا در این واحد تولیدی انبار شده که در حال فساد است و وضعیت چرایی آنها بررسی می شود. 

وی تصریح کرد: علاوه بر واحدهای فوق مسائل تعدادی از پروژه های اشتغالزای همدان نیز ارزیابی می‌شود تا با حمایت‌های لازم رئیس قوه قضائیه موانع موجود برداشته و مسیر راه اندازی آنها تسهیل شود.

نماینده مردم همدان در خانه ملت گفت: طبق آمارهای موجود در سطح استان کمبود  ۵۷ هزار شغل داریم که امیدواریم در سفر حجت الاسلام رئیسی بخشی از مشکلات برطرف شده و با افزایش ظرفیت تولید و بهره برداری از صنایع تعطیل بتوانیم اشتغال خوبی را ایجاد کنیم.

لازم به ذکر است، به نقل از روابط عمومی قوه قضاییه، آیت الله سیدابراهیم رییسی، رییس قوه قضاییه  به استان همدان سفر می کند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1512970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =