۰ نفر
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
انهدام باند خرید و فروش موادمخدر در "شهرکرد"

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدرفرماندهی انتظامی استان از انهدام یک باند ۳ نفره خرید و فروش موادمخدر و کشف ۱۱کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک در شهرکرد خبر داد.

به گزارش خبر گزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری  ،  سرهنگ"سلیمان ریاحی"  گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت سوداگران مرگ در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در استان چهارمحال و بختیاری، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان قرارگرفت.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدرفرماندهی انتظامی استان ادامه داد: در این عملیات مخفیگاه اعضای این باند قاچاق موادمخدر نیز در شهرکرد شناسائی و با هماهنگی قضائی بازرسی شد.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در بازرسی‌های انجام‌شده، از مخفیگاه این قاچاقچیان ۱۱کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف و ۳ نفر اعضای این باند قاچاق موادمخدر دستگیر شدند.
وی در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، گفت: از آنجا که ریشه بسیاری از جرائم اعتیاد به موادمخدر است، می‌طلبد که تمام دستگاه‌ها و نهادها پای کار بیایند و وظایف و تکالیف خود را در راستای مبارزه با این پدیده شوم انجام دهند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1513201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =