۰ نفر
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
الان وقتش رسیده امنیت خانه خود را بالا ببرید

در دنیای امروز کمتر افرادی پیدا می شوند که به مسئله امنیت خانه خود اهمیت ندهند. زمانی که شما در خانه خود حضور ندارید خطرات زیادی می توانند مکان زندگی شما را تهدید کنند. برای مقابله با آن ها باید از سیستم های امنیتی هوشمند استفاده کنیم.

امروزه میزان سرقت در خانه ها و ساختمان های معمولی ۳ برابر شده و سارق به دنبال مکان هایی می گردد که دردسر کمتری برایش داشته باشد. زیرا در خانه هایی که از سیستم ایمنی قوی استفاده می کنند امکان سرقت نزدیک به صفر است چرا که سارقین به خوبی می دانند که تصاویر و صدای آن ها ثبت می گردد، و امکان دستگیر شدن آن ها به مراتب بالاتر است. برای این که امنیت خانه خود را بالا ببریم باید با سیستم های هوشمند امنیتی امروزی آشنا باشیم.

 دزدگیر خانه

یک دزدگیر خانه که از ایمنی بالایی برخوردار است باید حسگر های قوی ای داشته باشد تا در صورت ورود جسم خارجی سریعا هوشیار شود. حسگر شکستن شیشه، حسگر مادون قرمز، حسگر حرکتی، حسگر دود و ... از انواع حسگر هایی هستند که در دزدگیر خانه وجود دارند و علاوه بر جلو گیری از وقوع سرقت از آتش سوزی نیز جلوگیری می کنند. همچنین دزدگیر خانه هوشمند قابلیت اتصال به تلفن های همراه و مراکز مربوط از جمله پلیس آن منطقه را دارد. همچنین دوربین های آن قابلیت این را دارند که به تلفن همراه شما متصل شوند تا شما بتوانید از راه دور حتی وقتی در منزل نیستید خانه خود را کنترل کنید.

 نصب دزدگیر اماکن

دزگیر اماکن دارای یک بلندگو با صدای بسیار زیاد برای اعلام خطر است. بلندگوی دزدگیر اماکن باید در محفظه ای امن قرار بگیرد تا در اثر ضربه صدمه نبیند. اگر ممکن است در بالای یک بلندی که دسترسی به آن سخت باشد و فضای رو به روی آن باز باشد برای پخش بهتر صدای آژیر خطر. اگر سیستم دزدگیر شما برقی باشد باید حتما هر چند وقت یک بار تست شود و از سلامت آن اطمینان داشته باشیم تا در صورت وقوع حادثه بهترین عملکرد خود را ارائه دهد.

اهمیت دزدگیر اماکن برای استفاده از بیمه

لازم است بدانید برای استفاده از بیمه هایی مانند حوادث، آتش سوزی، سرقت و از این نوع بیمه ها،  در قوانین اکثر شرکت های بیمه این مورد ذکر شده است که نصب دزدگیر خانه الزامی است و از شروط استفاده از خدمات و تخفیفات آن بیمه می باشد.

الان وقتش رسیده امنیت خانه خود را بالا ببرید

 آیفون تصویری

آیفون تصویری از اجزای مکمل دزدگیر خانه و یکی از اصلی ترین اجزای یک سیستم حفاظتی ایمن است. آیفون های تصویری هوشمند این قابلیت را دارند تا با اتصال به تلفن همراه شما، در هر کجا که باشید به شما بگوید چه کسی پشت درب خانه شما است. و همینطور قابلیت عکس برداری و فیلم برداری را در تمام جهت به دلیل دوربین متحرک خود دارد. از قابلیت های جذاب آن می توان سخنگو بودن آیفون تصویری هوشمند اشاره کرد که یکی از مزیت های آن تاکید بر بسته شدن درب است. شاید شما در استفاده از آیفون تصویری معمولی در هنگام تاریکی هوا با مشکل مواجه شده باشید اما آیفون تصویری هوشمند با قابلیت دید در شب خود این مشکل را نیز بر طرف کرده است.

 نصب آیفون تصویری

نصب آیفون تصویری امری تخصصی است چرا که کار نصب آن به صورت صحیح و تخصصی صورت نگیرد امکان خرابی و یا بروز مشکلات در آینده را فراهم می کند. در نصب آیفون تصویری باید به نحوه سیم کشی بین پنل بیرونی و در باز کن و قفل دقت کرد که برای اتصال بین یکدیگر با مشکلی مواجه نشوند. هر پنل  ۴ رشته سیم به رنگ های قرمز، آبی، زرد و سفید دارد که هر کدام از آن ها وظیفه معینی را دارند برای همین باید برای نصب آیفون تصویری عملکرد همه آن ها را بشناسید.

الان وقتش رسیده امنیت خانه خود را بالا ببرید

قیمت آیفون تصویری

برای خرید یک آیفون تصویری مناسب علاوه بر قیمت آیفون تصویری، موجود بودن قطعات آن در بازار نیز مهم است چرا که در صورت بروز هرگونه مشکل در اولین فرصت و در اسرع وقت تعمیر شود.

قیمت آیفون تصویری به عواملی مانند شامل بودن قابلیت هایی که گفته شد بستگی دارد. نوع برند نیز در قیمت آن تاثیر دارد و یکی از مهم ترین نکات در هنگام خرید آن، انتخاب برند مورد اعتماد است. اکثر مشکلاتی که برای آیفون های تصویری به وجود می آید به علت سیم کشی های نادرست و مهندسی نشده است. انتخاب یک برند مورد اطمینان خیالتان را از بابت این اشتباهات و بروز مشکلات پیش بینی نشده راحت می کند.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1513239