علی‌اکبر جوانفکر در سرمقاله امروز خود در روزنامه ایران با عنوان«درس پنداموز» نوشت:

*نزدیک به یک ماه است که جمعی محدود اما برخوردار از ابزار و یراق بسیار، با قیل و قال‌های بی‌وقفه و پرطمطراق، اهتمام مضاعف به کار بسته‌اند تا به اثبات داعیه‌هایی بپردازند که حتی ساده‌دل‌ترین شهروندان این مرز و بوم نیز آنها را باور ندارند. درس پندآموز مباحث اخیر جز این نبوده است که هرگونه تلاشی بر پایه بی‌تقوایی و بی‌اخلاقی، نتیجه‌ای جز خسران و گناه برای مدعیان غفلت‌زده و زحمت برای خادمان مخلص و بی‌ادعا به همراه ندارد.

* قابل انکار نیست که مجموعه‌ای از عناصر متدین، انقلابی، دلسوز، پرتلاش، فرهیخته، اندیشمند، پاکدست و پاکدامن، در کنار رئیس‌جمهور قرار گرفتند و او را در راه سخت و دشوار موجودهمراهی کردند و کوشیدند سهم خویش را در تحقق اهداف مهم و بزرگ از جمله اجرای عدالت ایفا کنند.

*بداخلاقی‌ها و بدکرداری‌هایی که طی یک ماه اخیر در برابر دولت و همکاران رئیس جمهور محترم به نمایش گذاشته شد، نه تنها از حسن اعتبار و قدر و قیمت آنان چیزی نکاست، بلکه سعه صدر و بزرگ منشی رئیس جمهور و همکارانش را نشان داد، قیل و قال‌های بی‌اساس را بی‌ثمر کرد، همراهی و همصدایی یاران و همراهان راستین ولایت را برانگیخت و شأن و منزلت دولتمردان را در چشم مردم فزونی بخشید.

*با عیان شدن بی‌حاصلی اینگونه رفتارها و رویکردها، اینک انتظار می‌رود که این گروه از داعیه‌داران عرصه سیاست و قدرت، روش و منش خود را مورد بازنگری قرار دهند، اخلاق و انصاف پیشه کنند، از ورود به بیراهه‌های زیانبار اجتناب ورزند، بزرگان را که سرمایه ملی و گاه دینی ملت بزرگ ایران محسوب می‌شوند برای به زیر کشیدن حریف از قدرت، بازیچه امیال و خواسته‌های خویش قرار ندهند و در یک کلام، بلوغ سیاسی را در مواضع خود و تعهد و وفاداری به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی در مرامشان به اثبات برسانند.

*آقای احمدی‌نژاد در سخنان یکشنبه شب خود، نشان داد که راه خدمتگزاری را به خوبی می‌شناسد و از ادامه این راه باز نمی‌ایستد، تلاش‌های بدخواهانه علیه دولتش را به هیچ می‌انگارد و وارد بازی‌های کودکانه آنان نمی‌شود، به قدر و قیمت ولایت مطلقه فقیه و جایگاه رفیع آن در کشور به‌خوبی واقف است و هیچ اعتنایی به تهمت‌های ناروا و توهین‌های نابخردانه مدعیان تمامیت‌خواه ندارد.

/27217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 151417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =