برگزاری نخستین کمیته تخصصی ازدواج و تعالی خانواده در خرم آباد

نخستین کمیته تخصصی ازدواج و تعالی خانواده با حضور نمایندگان دستگاه های عضو در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان لرستان برگزارشد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مباحث تسهیلات ازدواج، مطالب بیانیه گام دوم انقلاب و بحث تامین جهیزیه زوج های جوان به بحث و بررسی گذاشته شد.

در این خصوص مجید زهره ای سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان لرستان بااشاره به اهمیت بحث ازدواج و مانع زدایی مشکلات سر راه جوانان بر استفاده از روش های نوین و بهینه تر برای حل مشکلات آنها تاکید کرد.

وی همچنین بر یکپارچه شدن دستگاه ها برای تامین جهیزیه زوجین تاکید کرد وگفت : در جلسه ستاد ساماندهی استان پیشنهاد خواهیم داد که  دستگاه هایی که در تامین جهیزیه جوانان نقش دارند درسال ۱۴۰۰ ساماندهی شده با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان لرستان که دبیرخانه انجام امورات جوانان استان است انجام شود که از پراکندگی این بحث جلوگیری شود.

وی در ادامه افزود:خوشبختانه لرستان دراین حوزه جزو استان‌های برتر است و اگر با برنامه تر دراین بخش اقدام کند قطعا عملکرد پربارتری خواهدداشت.
همچنین گزارشی در خصوص تسهیلات ازدواج از طرف نماینده بانک ملی ارائه شد.

همچنین مطالبی در خصوص چاپ کتاب گام دوم انقلاب ویژه جوانان از طرف حاج آقا وحیدی نماینده انجمن های دانش آموزی ارائه شد.
لازم به ذکراست نخستین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قراراست یکشنبه با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی انجام شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1516225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =