۰ نفر
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۰۴:۱۹

روزنامه جام جم نوشت:

بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 29 تهران، مادر و ناپدری هانیه را به اتهام کودک‌آزاری گناهکار شناخت و پرونده آنها را با صدور کیفرخواست و قرار مجرمیت به دادگاه ارسال کرد. بازپرس پرونده با توجه به شکنجه مداوم هانیه ـ کودک 8 ساله ـ از سوی ناپدری‌اش، برای این مرد خواستار مجازات برابر ماده 614 قانون مجازات اسلامی شد که در آن، مجازات 2 تا 5 سال حبس، قصاص و پرداخت دیه برای محکوم تعیین شده است.

هانیه دختری 8 ساله است که از روزهای پایانی فروردین امسال بر اثر شکنجه‌های ناپدری‌اش به بیمارستان رسول اکرم(ص)‌ تهران منتقل شد و در حالی که با مرگ دست و پنجه نرم می‌کرد، با تلاش پزشکان زنده ماند.در پی این کودک‌آزاری، مادر و ناپدری هانیه با دستور قضایی بازداشت و مورد بازجویی قرار گرفتند.
در حالی که مادر کودک آسیب‌دیده شوهرش را عامل حادثه معرفی کرده و گفته بود، حمید ـ ناپدری هانیه ـ به دلیل اعتیاد به هروئین، بارها فرزندش را در غیاب او شکنجه داده و دست و پای هانیه را سوزانده است، اما در ادامه تحقیق مشخص شد این زن هنگام شکنجه دخترش حضور داشته ولی از ترس تهدیدهای حمید سکوت می‌کرده است.

در پی اظهارات مادر هانیه، ناپدری‌اش نیز با پذیرفتن اتهام کودک‌آزاری اظهار کرد که هروئین مصرف می‌کرده و به خاطر شیطنت‌های هانیه او را بارها شکنجه داده و با سیخ داغ و آب جوش بدنش را سوزانده است. وی پذیرفت در شب حادثه آنقدر هانیه را کتک زده که او بیهوش شده بود.

پس از اخذ آخرین دفاع از متهمان، آنها با تجدید قرار قانونی روانه زندان شدند. بازپرس پرونده روز گذشته ناپدری هانیه را به اتهام مشارکت در کودک‌آزاری مستحق تشدید مجازات با اعمال ماده 614 قانون مجازات اسلامی گناهکار شناخت و مادر این کودک نیز به اتهام معاونت در کودک‌آزاری مقصر شناخته شد. پرونده این دو متهم با صدور کیفرخواست به دادگاه عمومی ـ جزایی تهران ارسال شد تا به زودی متهمان محاکمه و مجازات شوند.

hanieh
17282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 151685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۸
    0 0
    شرم آوره. این مردک را باید تیرباران کنند و نه اینکه 5 سال واسش حبس ببرن که بعد هم مدتش نصف بشه.