۰ نفر
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
جریمه عجیب برای تیمی که از سری آ سقوط کرد

ایسنا نوشت: رئیس باشگاه بنتونتو اعلام کرد به خاطر سقوط این تیم به دسته پایین تر در بازی بعدی بازیکنان باید به جای هواپیما سفر ۱۲ ساعته با اتوبوس را تجربه کنند.

به نقل از فوتبال ایتالیا، بنتونتو از فصل بعد در رقابت های سری B خواهد بود و دیدار هفته آخر این تیم برابر تورینو تشریفاتی است. به همین خاطر مدیران این باشگاه ایتالیایی جریمه خاصی برای تیم خود تصویب کردند.

بر این اساس اعضای تیم بنونتو برای برگزاری دیدار هفته پایانی برابر تورینو در سری A باید با اتوبوس به این شهر سفر کنند. زمان سفر ۱۲ ساعت خواهد بود.

طبق گفته کالچومرکاتو، رئیس باشگاه بنتونتو که از سقوط این تیم به دسته پایین‌تر ناراحت است، تصمیم گرفت که هزینه سفر این تیم برای بلیط هواپیما را پرداخت نکند و در عوض او فوتبالیست ها و مربیان را مجبور می کند ۱۲ ساعت با اتوبوس در بیشتر مناطق اصلی ایتالیا سفر کنند.

بنونتو تابستان گذشته به سری A صعود کرد و نیم فصل اول بسیار خوبی را سپری کرد و در رده دهم قرار گرفت. با این حال، در نیم فصل دوم این تیم موفق شد تنها یک پیروزی به دست بیاورد و با ۷ تساوی و ۱۰ شکست  عملکرد کابوس واری داشت و به دسته پایین تر سقوط کرد.

بازی دو تیم تورینو و بنونتو روز یکشنبه در تورین برگزار می‌شود تا پرونده این فصل از رقابتها در ایتالیا با قهرمانی اینتر بسته شود.

بیشتر بخوانید: السیلیه رضاییان را نمی‌خواهد

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1517205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =