رزمایش سراسری با محوریت عبور از پیک بار تابستان اجرا شد

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان از اجرای ششمین اقدام فراگیر سراسری با محوریت عبور از پیک بار تابستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان سید محمد حسینی نژاد بیان داشت: این رزمایش هماهنگ از سوی شرکت توانیر برنامه ریزی شده که ششمین آن در مجموع و دومین برنامه در سال جاری محسوب می شود و در این استان نیز در ۹ نقطه، به صورت همزمان با شرکت های توزیع برق کشور، به اجرا درآمد.

وی اظهار داشت: یک درمیان کردن یک هزار و ۳۴۳ چراغ روشنایی معابر در راستای طرح تعدیل روشنایی معابر و مدیریت مصرف برق، تنظیم ۴۰۸ مورد ساعت نجومی مدارات روشنایی معابر و شناسایی و جمع آوری۳ مزرعه با ۲۵ دستگاه رمز ارز غیرمجاز، از جمله اقداماتی است که در این رزمایش اجرایی شده است.

حسینی نژاد یادآور شد: ارزیابی آماده به کاری مولدهای اضطراری دستگاه های اجرایی، ارزیابی آماده به کاری سامانه های اطلاع رسانی خاموشی "برق من" و پاسخگویی" ۱۲۱ " و همچنین تست لوازم اندازه گیری مشترکان، به عنوان دیگر اقداماتی است که در این اقدام فراگیر عملیاتی شده است.

وی تصریح کرد: این رزمایش با حضور ۲۲ اکیپ روشنایی معابر و ۹ گروه تست لوازم اندازه گیری به استعداد ۶۱ نفر نیروی فنی و تخصصی و با حضور ۲۰ نفر ناظران فنی و ایمنی و بهره گیری از ۳۷ دستگاه خودروهای عملیاتی سبک.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1517958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =