آرش میراسماعیلی: تکلیف ما با نتانیاهو داخلی مشخص نیست!

رئیس فدراسیون جودو حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو دست به افشاگری درباره بعضی از مسئولان ورزش زد. خلاصه‌ای از حرف‌های او را در گفت و گو با سعید اکبری در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه می خوانید:

*رای اولیه جودو محدودیت نامحدود بود به اضافه یک پیش شرط. همه می دانند کدام پیش شرط. برخلاف منشور المپیک بود و خط قرمزها ما به حساب می‌آید. اعتراض کردیم. رای نامحدود را برداشتند و گفتند 4 سال. الان پرونده دوباره به کمیته انضباطی فدراسیون جهانی رفته است.

*می بینیم که بعضی دوستان بابت شکستن این رای ناراحت هستند. آنها دوست داشتند ما تعلیق نامحدود می شدیم. کسانی که دو پاسپورته هستند و از تیم ملی طرد شده اند یکسری حرف ها زدند.

*این دردل من است. بعضی از مسئولان ایران دل شان با نظام نیست. بگذارید با جرات و با شهامت حرفم را بزنم. می بینیم که حرف و دل شان یکی نیست. ما داریم از عدم صدایت بعضی از مسئولان رنج می بریم. ورزش ما دارد از این افراد آسیب می بیند.

*آرش میراسماعیلی در جایگاهی که دارد باید از چارچوب های نظام دفاع کند. وقتی شما مسئول هستید باید دفاع کنید ولی می بینیم که بعضی از آقایان راهنمای راست می زنند و به چپ می پیچیند.

*دو سال است درگیر پرونده هستیم. وکیل ما بار اول 600 صفحه لایحه دفاعی و بار دوم 300 صفحه لایحه دفاعی نوشت بعد او را نقد می کنید؟! ناراحتم که می گویند اینها می خواهد به سفر بروند! بابا آرش اسماعیلی 500 سفر رفته و دنبال سفر نیست. 9 ساعت در دادگاه نشستن با آنهمه استرس آسان نیست. به خدا دو سال است به خاطر جودو خواب راحتی نداشته ام. جای تقدیر و تشکر دنبال مسایل دیگری هستید ؟

*امیدوارم حرف من برای بعضی مسئولان تلنگر باشد. بدانند اگر میراسماعیلی بخواهد حرف بزند، حرف های قشنگ دارد. اگر این صحبت های قشنگ را بکند و از چیزهایی بگوید که در جلسات گفتید یا من من هایی که می کردید، به نفع تان نیست. حرف و دل تان باید یکی باشد. وظیفه شماست.

*خیلی تلاش کردم در این چند روز به بچه ها واکسن بزنند. به حریفان تمرینی بعضی از رشته ها و بعضی مسئولان واکسن زدند ولی به بازیکنان تیم ملی جودو نزدند.

 *با نایب رئیس فدراسیون جهانی جودم 4،5 ساعت حرف زدیم. نقشه راه کشیده شده است. راهکارها ارایه شده. دنبال حل مشکل هستیم. البته اگر داخل ضربه نخوریم. من چند وقت پیش با رئیس فدراسیون جهانی جلسه داشتم. او به من گفت می دانیم در ایران چه می گذرد و از همه چیز اطلاع داریم. آخر چرا؟ شاید ما حرف محرمانه داشته باشیم. چرا خیانت می کنید؟

*تکلیف ما با نتانیاهوهای خارجی مشخص است ولی با نتانیاهوهای داخلی مشخص نیست! تکلیف ما با شبکه های معاند مشخص است.

*قشنگ معلوم است منظور من کدام مسئولان است. واقعا چرا ناراحتید رای تعلیق نامحدود از بین رفت؟ می گویند شانس شما برای برنده شدن در دادگاه دوم کم است. چرا نباید دفاع کنیم؟ نمی شود که دفاع نکنیم. مثل دفعه قبل دارند سنگ اندازی می کنند.

*من از چیزی نمی ترسم. خط قرمز نظام خط قرمز من هم هست. بنده کسی بودم که مدال المپیکم را دادم. روی اصول و اعتقادم هستم. هرکشوری چارچوبی دارد. ما هم داریم.

*از مسعود سلطانی فر تشکر می کنم که صادقانه و برادران پشت من بوده. حرف و دلش یکی بوده است. صادقانه از ما حمایت کرد. بارها جلسات ما را قبول کرد.

252 252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1518202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =