نیروهای مسلح حافظان امنیت کشور هستند

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: نیروهای مسلح حافظان امنیت، آرامش‌بخشان ملت و نگهبانان کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ نورالله قدرتی، رئیس کل دادگستری استان قزوین در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان قزوین گفت: نیروهای مسلح حافظان امنیت، آرامش‌بخشان ملت و نگهبانان کشور هستند و رهبر انقلاب این مجموعه را اساس ملت و حافظ مملکت و رکن و پایه یک کشور می‌دانند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین افزود: نیروهای نظامی ما زینت مدیران و مسئولان جامعه هستند چنانچه دین اگر بخواهد عزتمند شود نیروهای مسلح باید تقویت و قوی شوند.

مقام ارشد قضایی استان بیان کرد: استقلال یک جامعه، استقلال فرهنگی و سیاسی در راستای اقتدار و قدرت نظامی محقق می‌شود.

او گفت: قانون اساسی میثاق ملی ما بوده و در بندهای مختلف آن آرمان‌های نظام و انقلاب مطرح شده‌است که تحقق همه این آرمان‌ها به دست میدان‌داران میدان نبرد محقق می‌شود.

قدرتی بیان کرد: پایه اصلی استقلال و عزت انقلاب اسلامی نیروهای مسلح هستند و امنیت و استقلالی که امروز به آن افتخار می‌کنیم از طریق جانفشانی این عزیزان تأمین شده است همچنین دلیل اینکه امروز دشمن جرأت نمی‌کند به ما جسارت کند در حالی که به جوامع اطراف کشور ما نفوذ کرده است این است که در کشور ما اقتدار دیپلماسی و اقتدار فرهنگی وجود دارد.

او افزود: امروزه میدان داران نه تنها در داخل کشور بلکه در سطح منطقه در حال میدان داری هستند و آثار عزت آفرین آن را امروز می‌توان در درگیری‌های فلسطین اشغالی و یمن ببینیم.

در پایان این مراسم از زحمات محمد دارابیان تقدیر و مجتبی شیرود بزرگی به سمت رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قزوین معرفی شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1518278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =