انتخابات قدرت نرم نظام است

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: انتخابات قدرت نرم نظام است و این است که دشمن همواره از انتخابات کشور ما هراس دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ منوچهرحبیبی، معاون سیاسی استاندار قزوین در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های فرهنگی و هنری استان با موضوع بررسی نقش دستگاه های فرهنگی استان در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰اظهار کرد: انتخابات قدرت نرم نظام است و این است که دشمن همواره از انتخابات کشور ما هراس دارد . این دو انتخابات در حوزه داخلی و خارجی اثر گذار است و نظام ما نظامی مردمی است و پشتوانه آن در صحنه بودن مردم است.

معاون استاندار با اشاره به شرایط ویژه کشور از جمله تحریم ها، مشکلات معیشتی، اشتغال و کرونا که مزید بر علت شده است افزود: ضرورت دارد برنامه ریزی های دقیق و منظم در زمینه مشارکت و برگزاری انتخابات داشته باشیم و اگر این امر صورت نپذیرد و احساس تکلیف نکنیم عواقب منفی آن را مشاهده می کنیم.

حبیبی تاکید کرد: بی تفاوتی نسبت به عرصه انتخابات به نوعی بازی کردن در زمین دشمن است. کارنامه نظام بسیار درخشان است و ما نیز این کارنامه را باید مشعشع نشان دهیم و آن چیزی که مهم است پمپاژ امید و اطمینان به مردم است، زمان هجمه و تخریب و انتقاد گزنده نیست.

او خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری همواره تاکید بر اولویت داشتن مشارکت حداکثری داشته اند و ما نیز رسالت داریم تا این مشارکت حداکثری را اجرا کنیم و از طرفی با توجه به دلیل پیشگیری از کرونا و رعایت شیوه نامه ها نمی توانیم شاهد تجمع های انتخاباتی باشیم باید در فضای مجازی تمرکز کنیم.

حبیبی افزود: محتوا سازی کار دستگاه های فرهنگی است که اگر بتوانیم بستر فضای مجازی را مدیریت نماییم قطعا شور انتخاباتی را شاهد هستیم.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین در ادامه تاکید کرد: دستگاه های فرهنگی انتخابات را برجسته کنند و از زبان هنر و بیان قلم به خوبی استفاده کنند تا بتوانیم در تمامی محافل با نگاه امید آفرینی انتخابات ۱۴۰۰ را کلید واژه کنیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1519342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =