ظرفیت خیرین در حوزه شهرسازی به کارگرفته می‌شود

شهردار شهرکرد گفت: در راستای اجرای فعالیت‌های شهرسازی از ظرفیت خیرین استفاده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،مهندس بهادر عبدالغنی در جلسه هماهنگی مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز اظهارداشت: امروزه ورود سرمایه‌های اجتماعی و مشارکت‌های مردمی به حوزه مدیریت شهری و همچنین استفاده از پتانسیل‌های مادی و معنوی و ظرفیت خیرین در عرصه‌های مختلف جزء برنامه‌هایی است که در حوزه مدیریت شهری دنبال می‌شود.
وی افزود: با توجه به اینکه خیرین زیادی در حوزه‌های مختلف در شهرکرد فعال هستند بنابراین از ظرفیت این افراد در حوزه شهرسازی نیز می‌توان بهره‌مند شد.
شهردار شهرکرد با بیان اینکه امروز نیازمند توسعه خدمات شهری با مشارکت خیرین هستیم، بیان کرد: شهرداری می‌تواند با بهره‌گیری از شعار مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز که بیشترین فعالیت‌های آنها هم با برداشت از تاکیدات و سفارشات پیامبر(ص) است در راستای توانمندسازی اقشار مختلف جامعه خدمات مهربان گونه و انسان دوستانه خود را ارائه دهد.
عبدالغنی ادامه داد: امروز مدیریت حوزه شهری باید به عنوان نهاد اجتماعی تعریف و در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی از ظرفیت خیرین بیشتر استفاده کند و در راستای برطرف کردن نیازهای شهر نیز گام بردارد..
فرهاد رئیسی رئیس شورای اسلامی شهرکرد، شورای شهر را نمادی از حضور مردم دانست و از اعضای شورا خواست با تشویق مردم و خیرین برای مشارکت در رفع معضلات شهری تلاش کنند.
وی همچنین از شهردار و اعضای شورای شهرکرد خواست با شناسایی خیرین و افراد محبوب در سطح شهرستان و تشکیل هیئت امناء از میان افراد قابل اعتماد هرچه زودتر نسبت به تاسیس این مجمع اقدام کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1520875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =