مصاحبه اختصاصی خبرگزاری خبرآنلاین با دکتر خسرو اباذری ؛ رئیس ستاد سید ابراهیم رئیسی در استان خوزستان

خسرو اباذری رئیس ستاد انتخاباتی دکتر رئیسی در استان خوزستان در ابتدای سخنان خود در باره سابقه فعالیت این ستاد به خبرنگار خبرآنلاین در اهواز گفت : این مجموعه به نام ثمر فعالیت خود را از سال ۹۶ آغاز کرده است و در ابتدا در انتخابات ریاست جمهوری و پس از آن تا کنون در حال خدمت رسانی به مردم بوده ایم.

خبرآنلاین : خسرو اباذری رئیس ستاد انتخاباتی دکتر رئیسی در استان خوزستان در ابتدای سخنان خود در باره سابقه فعالیت این ستاد به خبرنگار خبرآنلاین در اهواز گفت : این مجموعه به نام ثمر فعالیت خود را از سال ۹۶ آغاز کرده است و در ابتدا در انتخابات ریاست جمهوری و پس از آن تا کنون در حال خدمت رسانی به مردم بوده ایم.
وی در مورد فعال سازی ستادهای مرکز استان و شهرستان های استان خوزستان گفت : درباره ستاد های انتخاباتی در شهرستان ها و مرکز استان میتوانیم با افتخار اعلام کنیم امروز که در حضور شما هستیم ، کلیه ستادهای اصلی و فرعی در مرکز و شهرستان های استان خوزستان فعال شده است.

اباذری در ادامه با اشاره به تلاش رسانه های معاند و تبلیغات بسیار سنگین و جنگ رسانه ای گفت : اینها نبردی سنگین ونامرئی براه انداخته تا بتوانند افکار عمومی را منحرف و مردم را  از صندوق های رای دور کنند، لذا به کلیه اقشار مردم شهیدپرور خوزستان توصیه میکنم تا فریب رسانهای این مزدوران از خدا بیخبر و وابسته را نخورده و در روزی که میبایست سرنوشت خود را مشخص کنیم به پای صندوق های رای رفته و گرینه اصلح را چه در شورای اسلامی شهر وچه در ریاست جمهوری انتخاب کنند.
اباذری با اشاره به نقش مهم کارگروه ها در هر ستاد انتخاباتی و قدرت انها در بالا بردن مشارکت مردمی افزود : ستاد مرکزی استان خوزستان کلیه کارگروه های زیر مجموعه خود را فعال کرده و زیر مجموعه های آنها نیز با فعال شده اند و با در حال فعال شدن هستند، و در حال حاضر کلیه اعضا با تمام توان در حال تلاش برای برگزاری انتخاباتی پرشور می باشند.

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری برای دولت آینده افزود : در دولت آینده قطعا جوانان نقش موثر و کلیدی را بازی خواهند کرد و به گفته رهبر انقلاب " به نظر من استفاده از جوانان مومن و انقلابی در بخشهای مختلف مدیریتی امکانپذیر است به شرط آنکه دولتی سرکار بیاید که مسئولان بالای آن، اطمینان و اعتقاد به جوانان داشته باشد، همانگونه که امام به جوانان اعتقاد داشت و کار را جلو برد."

وی همچنین در پاسخ به این سوال که حل مشکلات در دولت اینده جقدر زمان خواهد برد گفت : اگر به بیانات مقام معظم رهبری توجه کنیم متوجه نظربلند و افق دید بسیار بزرگ ایشان خواهیم شد چرا که به تمام ایران اسلامی مسلط بوده و کلیه ظرفیت های کشور را بهتر از هر رئیس جمهور دیگری میشناسد. ایشان در بخش از بیانات خود فرموند : اگر چنین دولتی سرکار بیاید(دولت جوان) مشکلات در مدت زمان معقولی قابل حل خواهند بود و زمینه تحقق آرمانها نیز فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به این سخن رهبری ادامه داد : شاهد هستیم که ایشان تنها به حل مشکلات بسنده نکرده و آرمانها انقلاب را نیز در کنار آن قرار داده اند لذا میبینیم که حل مشکلات تنها اراده محکم و آهنین و نیروی جوان وانقلابی نیاز دارد که بتواننند در دولت آبنده نقشی سرنوشت ساز را ایفا کنند.

وی درباره نقش  شوراهای اسلامی شهر وروستا گفت : اعضای شورا برخواسته از مردم همین شهرو روستاها هستند ونقش مستقیمی در آینده هر شهری دارند چرا که وظیفه انتخاب شهردار آینده را به عهده دارند و شهردار آینده وظیفه آبادانی شهر را بر عهده خواهد داشت لذا همه لازم وملوم یکدیگر هستیم و اگر ما از نقش خود در انتخابات غافل شویم قطعا گزینه های اصلحی به شورا راه نخواهند یافت و دستاورد آن شورا نیز شهردار قوی و کاربلدی نخواهد بود.
وی درباره برنامه های سید ابراهیم رئیسی گفت : چنانچه سید ابراهیم رئیسی برنده انتخابات ۱۴۰۰ شود، فعالیت های خود را در سه محور فرار خواهد داد : معیشت وسفره مردم – کسب وکار ومردم ودولتی با اقتدار و برخواسته از مردم

اباذری افزود: یکی از مهمترین و اساسی ترین برنامه های دکتر رئیسی، پس از اعلام نتایج انتخابات در دولت آینده، قطع نیاز به خارج و رونق تولید در داخل است که به افزایش و اقتدار وتوانمندی دولت ، مردم و حاکمیت منجر خواهد شد. این توانمندی قطعا نشانه های خود را اول در منطقه و سپس در ابعاد جهانی در کوتاه مدت نشان خواهد داد.

وی یاد آور شد : کشور ما دارای ظرفیت های بسیاری است که می تواند در کوتاه مدت فعال شوند و رونق تولید به ایجاد اشتعال ، فعال سازی بازار ، کاهش فقر و بسیاری موارد مثبت دیگر درکشور منجر خواهد شد.
رئیس ستاد انتخابات مرمی دکتر رئیسی در خوزستان با اشاره به نقش شهدا و وظیفه ما در قبال آنها و خانواده هایشان گفت : ما آمدیم به مردم خدمت کنیم و همگی تلاش کنیم تا خون شهیدان و در راس آنها شهید سلیمانی که فرزندان ایران عزیز اسلامیمان هستند پایمال نشود و مردم از این وضعیت خارج شوند.

وی در پایان گفت: تجربه و آگاهی که دکتر رئیسی در قوه قضاییه کسب نمود قطعا چراغ راهی بسیار پرنور برای راه پیش رو خواهد بود و هم در انتخاب های وزرای دولت و هم اصلاح کامل بازار وشناخت کامل کشور و کمبودهای هرمنطقه منجر خواهد شد.
و انشالله ثمر تلاش ما نیز در خوزستان سید ابراهیم رئیسی خواهد بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1521917

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =