۰ نفر
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹

ایسنا نوشت:جنگ ۱۱ روزه غزه جدای از ضربات سنگینی که به جبهه داخلی رژیم صهیونیستی وارد کرد، خسارت های زیادی هم برای بخش گردشگری این رژیم به همراه داشت.

روزنامه عبری زبان معاریو در گزارشی از وارد آمدن خسارت سنگین به بخش گردشگری رژیم صهیونیستی در نتیجه جنگ و درگیری با حماس در غزه خبر داد.

در این گزارش آمده که بنابر اعلام اداره آمار مرکزی رژیم صهیونیستی، میانگین تعداد گردشگرانی که در فاصله ماه مارس تا مه وارد فلسطین اشغالی شدند، حدود ۱۹۳۰۰ نفر بوده است. این در حالی است که این عدد در ۳ ماه قبل از آن برابر با ۸۹۰۰ گردشگر بوده است.

بر پایه این گزارش، ۲۱۹۰۰ گردشگر در ماه مه وارد فلسطین اشغالی شدند. این در حالی است که تعداد گردشگران ورودی به اراضی اشغالی در ماه قبل از آن ۳۰۶۰۰ هزار نفر بوده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، معاریو تاکید کرد که علت کاهش چشمگیر تعداد گردشگران در ماه مه، جنگ ۱۱ روزه بین حماس و رژیم صهیونیستی بوده و این جنگ موجب شد تا گردشگران تمایل چندانی برای سفر به فلسطین اشغالی نداشته باشند.

گزارش مذکور می‌افزاید که در ماه مه گذشته، ۱۵۶۲۰۰ گردشگر اسرائیلی به خارج سفر کرده‌اند. این عدد در ماه قبل از آن برابر با ۸۶۰۰ گردشگر بوده است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1523055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =