طرح بهارانه کتاب ۱۴۰۰ در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

معاون فرهنگی رسانه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح بهارانه کتاب با مشارکت خانه کتاب و ادبیات ایرانیان و تعدادی از کتابفروشی های چهارمحال و بختیاری خبر داد.

 به گزارش خبرآنلاین از چهارمحال : سید حسین نژاد حسینی  ضمن بیان این مطلب خاطرنشان کرد: طرح بهارانه کتاب از۱۷ تا۲۳ خرداد ۱۴۰۰ در استان اجرا می گردد و بر اساس طرح بهارانه کتاب هر خریدار می تواند حداکثر تا ۲ میلیون ریال کتاب با ۲۰ درصد تخفیف از کتابفروشی های طرح خریداری کند.

معاون فرهنگی رسانه ای  فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این طرح با مشارکت خانه کتاب و ادبیات ایرانیان و ۶ کتابفروشی استان  اجرا می شود و کتابهای عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان مشمول طرح می شوند اما کتابهای آموزشی، کمک آموزشی، فاقد شماره شابک، دارای شابک غلط و کتابهایی که در بانک اطلاعاتی خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت نشده اند مشمول طرح نمی شوند.

نژاد حسینی  افزود: با توجه به شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا خریدهای غیر حضوری با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل بهارانه کتاب امکان پذیر است.

جهت مشاهده فراخوان و شرایط طرح بهارانه کتاب کلیک لینک زیر https://tarh.ketab.ir/SearchBookShop.aspx

کنید یا به نشانی اینترنتی خانه کتاب www.ketab.ir  مراجعه نمایید.

جهت مشاهده لیست کتابفروشی های طرح بهارانه کتاب در چهارمحال و بختیاری بروی لینک   https://tarh.ketab.ir/SearchBookShop.aspxکلیک کنید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1523067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =