۱ نفر
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
حناچی: از شهرداری به دانشگاه برمی‌گردم

فارس نوشت: شهردار تهران توضیحاتی درباره فعالیتش پس از پایان مدیریت کنونی شهرداری، سرانجام بازسازی میدان حسن‌آباد و ساماندهی محدوده‌های منتهی به حرم عبدالعظیم ارائه داد.

پیروز حناچی شهردار تهران در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های جدید در منطقه ۲۰ پایتخت در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌امروز پروژه‌هایی با مقیاس محلی از کوه بی‌بی‌شهربانو تا نزدیک حرم را افتتاح کردیم که همه این پروژه‌ها جزو توسعه قلمرو عمومی محسوب می شود.

وی افزود:همه تلاش‌مان این بوده که ری به عنوان برگه اصلی شناسنامه تهران حفظ شود و آن را به درستی به شهروندان بشناسیم.

شهردار پایتخت با اشاره به اینکه به دنبال توسعه پایتخت بوده‌ایم گفت: ایستگاه مترو به حرم عبدالعظیم رسیده و دو خط در ری خواهیم داشت پروژه نفرآباد هم با ایده ایرانی ـ  اسلامی در این محدوده در نظر گرفته شده است و پروژه شمسه هم برای توسعه قلمرو عمومی محسوب می‌شود.

حناچی درباره توسعه حرم عبدالعظیم و ساماندهی آن گفت: رینگ داخل حرم مطهر ساماندهی آن به عهده تولیت حرم بوده و شهرداری نقش کمک‌کننده دارد ولی برای رینگ یا حلقه بیرونی ما اقدامات لازم را انجام می‌دهیم که شامل پروژه‌های نفرآباد و توسعه مترو بوده و تلاش می‌کنیم با اجرای به موقع اقدامات کیفیت را در این محدوده بیشتر کنیم.

وی در پاسخ به پرسشی درباره سرانجام بازسازی میدان حسن‌آباد گفت:‌نمای میدان بازسازی شده ولی پلاک پشتی آن مربوط به بخش خصوصی است که در حال مرحله تأیید برای طراحی آن هستند و چون ثبت ملی شده میراث فرهنگی اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

شهردار تهران درباره کودکان کار در پایتخت گفت: فعالیت این کودکان ناشی از فقر است و ما تلاش کرده‌ایم با راه‌اندازی خانه‌های بهاران، آموزش‌های مناسب را به آنها ارائه دهیم تا توانمند شوند و معاونت اجتماعی با سایر دستگاه‌ها اقدامات حمایتی را از این افراد انجام می‌دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که پس از پایان فعالیت‌تان در شهرداری طی ماه‌های آینده چه فعالیتی را آغاز خواهید کرد گفت: من استاد دانشگاه هستم و به صورت مأمور به شهرداری آمدم و پس از فعالیتم به کار قبلی باز می‌گردم.

۴۷۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1523605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =