۰ نفر
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶
انهدام باند سارقین منزل در "شهرکرد"

فرمانده انتظامی استان از انهدام باند ۴ نفره سارقین منزل و کشف ۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرکرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، سردار "منوچهر امان اللهی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سریالی منزل در شهر شهرکرد، رسیدگی به موضوع در دستور کار مامورین اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: پس از بازدید صحنه های سرقت و پایش دوربین های مدار بسته و آثار به جا مانده در صحنه های سرقت، مشخص شد یک باند ۴ نفره سارقین حرفه ای منزل با یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس با شماره پلاک خارج از استان در سطح حوزه فعالیت دارند.
فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: با فعالسازی گشت‌های نامحسوس در سطح شهر شهرکرد و در محورهای ورودی استان، نهایتاً خودرو سارقان در حال تردد در یکی از محورهای مواصلاتی استان شناسائی و پس از هماهنگی قضائی طی یک عملیات موفق پلیسی متوقف و هر ۴ متهم دستگیر شدند.
سردار "امان اللهی" ادامه داد: در بازرسی از خودرو متهمین، مقدار قابل توجهی طلاجات مسروقه به همراه مقداری تریاک که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود کشف و خودرو سارقان توقیف شد.
این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: این سارقین غیربومی، در بازجوئی فنی کارآگاهان پلیس آگاهی استان در مجموع به ۴ فقره سرقت منزل در سطح شهر شهرکرد و یک فقره سرقت در استان کهگیلویه و بویراحمد جمعاً به ارزش ۱۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در خاتمه با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده تحویل دادگاه شده و با وثیقه ۲۰ میلیارد ریالی روانه زندان شدند، از شهروندان خواست تا هر گونه فعالیت افراد مشکوک را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام نمایند، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1523792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =