رشد ۴۷ درصدی صدور پروانه بهره برداری در بخش صنعت استان سمنان /صدور ۳۷۰ مجوز صنعتی در دو ماه ابتدایی امسال

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از رشد ۴۷ درصدی صدور پروانه بهره برداری در بخش صنعت استان در امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان سمنان ، فرامرز محبوبی با اعلام این خبر گفت: در دو ماه ابتدایی امسال ، ۲۵ فقره پروانه بهره برداری صنعتی در استان صادر شده است که در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته ، ۴۷ درصد رشد داشته است.
وی ادامه داد: در این مدت، واحدهای صنعتی استان با سرمایه‌گذاری ۱۶۸۰ میلیارد ریال پروانه بهره‌برداری دریافت کرده و مشغول به فعالیت شده‌اند که زمینه اشتغال بیش از ۴۰۰ نفر را در استان فراهم آورده‌اند.
معاون امور صنایع سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: در دو ماه نخست امسال در بخش صدور پروانه‌های بهره‌برداری حوزه صنعت که در واقع می‌توان آن را همان سرمایه‌گذاری‌های تحقق یافته دانست، شاهد رشد قابل توجهی بوده‌ایم؛ به‌ طوری که در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته از نظر سرمایه گذاری ۵۱۸ درصد و از نظر اشتغال ۱۷۵ درصد افزایش داشته است.
فرامرز محبوبی با بیان اینکه در این مدت ۳۷۰ مجوز صنعتی در استان صادر شده است، گفت: ۲۵ واحد صنعتی در استان پروانه بهره‌برداری و ۳۴۵ واحد نیز جواز تأسیس دریافت کرده‌اند.
وی اضافه کرد: برای واحدهای صنعتی که جواز تأسیس اخذ کرده‌اند، سرمایه‌گذاری بالغ‌ بر ۳۶ هزار میلیارد ریال با اشتغال حدود ۶۵۰۰ نفر پیش‌بینی شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1524461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =