جابجایی بیش از ۶۲۱ هزارتن کالا در استان اردبیل

رئیس اداره حمل ونقل کالای راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۶۲۱ هزارو ۶۰۴ تن کالا در ۲ ماه گذشته جابجا شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، وحید میرمحمدی با بیان اینکه بیشترین کالای استان از شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد، نمین و بیله سوارجابجا شده افزود: در مدت یاد شده ۴۶ هزار برگ بارنامه صادر شده است.
وی محصولات کشاورزی، سیمان، آب معدنی، انواع چوب و سوخت را عمده کالاهای جابجا شده استان در مدت یاد شده دانست و گفت: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل است.
رئیس اداره حمل ونقل کالای راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با ۱۲ هزارو ۹۳۳ دستگاه ناوگان باری در استان خبر داد و تصریح کرد: ۱۱ هزارو ۷۸۴ راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می‌کنند.
میرمحمدی گفت: در قالب کممیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه برعملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود و مردم، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.
رئیس اداره حمل ونقل کالای راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به شیوع ویروس کرونا خاطرنشان کرد:کلیه اقدامات لازم و پروتکل‌های بهداشتی به شرکت‌های حمل ونقل ابلاغ شده و فاصله گذاری اجتماعی نیز رعایت می‌شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1525764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =