بازداشت تیراندازهای مراسم فاتحه‌خوانی در خوزستان

سه نفر از عاملان تیراندازی در مراسم فاتحه خوانی در شهرستان گتوند و یک متهم در همین رابطه در شهرستان بهبهان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان گتوند بیان کرد:در پی وقوع یک فقره تیراندازی در مراسم فاتحه خوانی در یکی از مناطق شهرستان گتوند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ فتح اله پارسایی افزود: ماموران پلیس با انجام کار اطلاعات سه نفر از عاملان اصلی تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ قبضه سلاح کلانشینکف، سه تیغه خشاب و ۴۰ تیر جنگی کشف شد. متهمان پس از تکمیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شدند.

دستگیری عامل تیراندازی در بهبهان

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی منجر به مصدومیت ۲ نفر در یکی از مناطق این شهرستان، شناسایی و دستگیری عامل آن در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ محمد عزیزی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی هویت و مخفیگاه فرد تیرانداز را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم سلاح به کار رفته در تیراندازی کشف شد، گفت: متهم ضمن اعتراف به جرم انتسابی، انگیزه خود را اختلافات و درگیری قبلی بیان کرد.

فرمانده انتظامی بهبهان گفت: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

47231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1525776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    2 2
    بازداشت نه همان وسط خیابان باید با اسلحه خودش تیر باران بشه که باعث رعب و وحشت مردم نشه
  • اس اس IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    14 1
    فقط زورتون به افراد بدبختی مثل مردم گتوند میره پس چرا نرفتین افرادی که داخل خرمشهر که غریب به بالای شصت نفر بودن با کلاشینکف و ژه سه تیراندازی میکردن بگیرید؟؟
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    8 1
    عقل که نباشد جان در عذابه پول این فشنگ ها راخرما کنید در راه مرده خیرات کنید
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    8 1
    اگه راست میگین بیایین اهواز کوی سیاحی. خشایار وکیان وعین دو بخدا انگار میدون جنگ صبح. ونیمه شب. ظهر. عصر صبح زود. سحر به هم وقت افرادی از خدابیخبر دریغ از فرهنگ شهروندی هی شلیک میکنن ماک فقط صدای گلوله میشنویم حتی فشنگ های خالی هم درحیاط منزل پیداکردیم ک اگه خدایی نکرده روی یکی از عزیزانمان میفتاد چی! خواهش میکنیم بااین افراد برخورد قضایی کنین تاآرامش شهر رابهم نزنن
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    3 1
    چرا برای دزدان و سارقان منازل و خودروها اینطوری وارد عمل نمیشید
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    8 1
    بایداین رسم ورسومات احمقانه جمع بشه،،میدونید چندین بچه بااین تیراندازیها میمیرن ویااینکه مجرکح میشن.
  • فریبرز IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    17 0
    چرا تیراندازی در مراسم خرمشهر را نگرفتید مثل خط مقدم جبهه بود 10هزار اصلحه غیر مجاز در آوردن تو مراسم فقط روزتون به فارس ها می‌رسد متاسفم براتون امنیت نیسته تو شهرهای عرب نشین
  • فریبرز IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    7 0
    چرا تیراندازی در مراسم خرمشهر را نگرفتید
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    8 0
    سلام نفهمیدیم واسه شادی تیراندازی می کنن یاعذا ؟