حضور پررنگ اصلاح طلبان در حسینیه جماران /انصاری و ولایتی رأی دادند /امام جمعه تهران هم آمد

مجید انصاری، علی اکبر ولایتی و کاظم صدیقی رای خود را به صندوق انداختند.

حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران با حضور در حرم عبدالعظیم حسنی رای خود را در صندوق انداخت.

بنابر گزارش ایلنا،  صدیقی با بیان اینکه مردم ایران همیشه رهرو راه شهید سلیمانی بودند، اظهار داشت: این بار نیست دشمنان مأیوس شده و ملت ما امیدوار خواهند شد. دولت آینده باید متکی به قدرت مردم و همراه با مردم باشد و همان صفت‌هایی را داشته باشد که رهبر معظم انقلاب برشمردند.

صدیقی در توصیف به ویژگی‌های رئیس جمهور آینده کشور گفت: رئیس جمهور آینده ایران باید مومن باشد، مردم را قبول داشته باشد، به جوانان کشور اعتماد داشته باشد و به بیگانگان چشم ندوخته باشد. رئیس جمهور آینده کشور باید امین مردم باشد، جهادی باشد و به کارشناسان جوان اعتماد کند.

آیت‌الله صدیقی با تاکید بر اینکه تنها با کمک جوانان است که می‌توان دردها را شناخت و درمان واقعی آن را آماده کرد، گفت: رئیس جمهور کشور باید راحتی را بر خود حرام کند تا مردم در آسایش باشند.

انصاری و علیخانی رای دادند

همچنین، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری عضو مجمع روحانیون مبارز با حضور در حسینیه جماران،‌ رای خود را به صندوق انداخت.

قدرت الله علیخانی نیز رای خود را به صندوق مستقر در حسینیه جماران انداخت.

حضور پررنگ اصلاح طلبان در حسینیه جماران /انصاری و ولایتی رأی دادند /امام جمعه تهران هم آمد

ولایتی در انتخابات شرکت کرد

 علی اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و در نخستین ساعات،  همگام با ملت بزرگ ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و انتخابات میان دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کرد و آرای خود را به صندوق انداخت.

حضور پررنگ اصلاح طلبان در حسینیه جماران /انصاری و ولایتی رأی دادند /امام جمعه تهران هم آمد

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1526589

برچسب‌ها