اعضای منتخب شورای شهر برخی شهرستان‌های آذربایجان‌غربی

منتخبین شورای شهر شهرهای مختلف استان آذربایجان‌غربی مشخص شدند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، با برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد، منتخبین به شورای شهر شهرهای مختلف استان راه پیدا کردند.

یازده نفر منتخب شورای شهر ارومیه + علی البدل

 مرتضی منافی، رسول اصغرزاده و محمد خلیل پور به ترتیب با کسب ۴۳ هزار و ۷۳۹، ۳۰ هزار و ۹۲۷ و ۳۰ هزار و ۵۹۳ رای سه نفر اول انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر ارومیه شدند.
حسین پناهی با ۳۰ هزار و ۵۴۷ رای، نقی کریمی با ۲۹ هزار و ۲۱۷ رای، مرتضی پیری با ۲۶ هزار و ۲۵ رای، احد یوسفی با ۲۵ هزار و ۱۰۲ رای، توماج وحید افشار با ۲۳ هزار و ۵۸۴ رای، ساسان ابراهیم زاده با ۲۱ هزار و ۹۰۴ رای، صادق توکلی مهر با ۲۱ هزار و ۶۷۸ رای و گلشن نوروزی تپه عباسی نژاد با ۲۱ هزار و ۵۶۰ رای به عنوان نفرات چهارم تا یازدهم به شورای ششم شهر ارومیه راه یافتند.

مرتضی بهرام، یعقوب حسینی، علی مصطفی زاده و توحید علی‌نژاد نیز به عنوان منتخبان علی البدل شورای ششم شهر ارومیه انتخاب شدند.

منتخبین شورای شهر سردشت

در ششمین دوره انتخابات شورای شهر سردشت "سیروان جلالی" با ۲ هزار و ۷۳۸ رای، "ریباز حسنی" با ۲ هزار و ۲۶۴ رای و "امیر معروفی" با ۲ هزار و ۱۱۰، "رامین رسولی" با هزار و ۸۹۵ رای و لقمان رستمی" نیز با هزار و ۸۲۴ رای به ترتیب نفرات اول تا پنجم را کسب کرده اند.
"مهران محمدی" با هزار و ۵۰۸ رای ، "رامین اسماعیل نژاد" با هزار و ۳۴۲ رای و "منصور مهری" نیز با هزار و ۳۳۸ رای رتبه های ششم تا هشتم را به خود اختصاص دادند.
پنج نفر نخست با کسب این تعداد آرا توانستند به عنوان اعضای اصلی و نفرات ششم تا هشتم به عنوان اعضای علی البدل ششمین دوره شورای اسلامی شهر سردشت انتخاب شدند.
فرماندار سردشت، مجموع آرای ماخوذه شورای اسلامی این شهر را ۱۱ هزار و ۱۶۲ رای و مجموع آرای باطله ماخوذه را نیز هزار و ۳۶۸ رای اعلام کرد.

منتخبین شورای شهر میاندوآب

در شهر میاندوآب "جهانگیر قاسم زاده" با کسب ۶ هزار و ۵۳۷ رای به عنوان نفر اول و "غیب الله رحیمی" با کسب ۶ هزار و ۳۵۸ رأی به عنوان نفر دوم انتخاب شدند.
"روبین کلانتری" با کسب پنج هزار و ۹۴۷ رأی، "بابک محمدزاده" با کسب پنج هزار و ۲۴۰ رای و "شهرام محمدوند ولی‌آباد" هم با کسب پنج هزار و ۲۳۳ رأی در ترکیب شورای ششم شهر میاندوآب قرار گرفتند.
"فیروز تقوی" با کسب پنج هزار و ۱۶۲ رای و "اسکندر سجادی" با کسب پنج هزار و ۹۸ رأی به ترتیب به عنوان نفر ششم و هفتم دیگر منتخبان مردم میاندوآب‌ در شورای شهر شدند.
"مصطفی رسولی قره‌ورن" با کسب چهار هزار و ۱۷۹ رأی، "محمد هاشمی" با سه هزار و ۶۹۰ رأی، "بیژن قاسمی" با سه هزار و ۱۷۵ رأی، "واثق عیدی" با کسب سه هزار و ۱۰۲ رای و "رمضان آزادی وکیل‌کندی" نیز با ۲ هزار و ۵۴۵ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر میاندوآب در دوره ششم انتخاب شدند.

منتخبین شورای شهر شاهین‌دژ

"علی مومنی" با ۲ هزار و ۷۹۳ رای، "عربعلی صفرپور" با ۲ هزار و ۴۴۹ رای، "سلیمان سلطانی" با ۲ هزار و ۳۵۸ رای، "احمد علیزاده" با ۲ هزار و ۳۱۸ رای و "سیدمنصور رشیدی" با ۲ هزار و ۲۹۷ رای اسامی پنج نفر برگزیده برای عضویت اصلی شورای اسلامی شهر شاهین‌دژ هستند.

"رضا میرزا باقری"، "سلام اله ایمانی"، ""، "حسن کریمی" به ترتیب ۲ هزار و ۲۳۱، ۲ هزار و ۱۱۳ و هزار و ۹۳۷ رای نیز سیه عضو علی البدل ششمین شورای اسلامی این شهر شدند.

منتخبین شورای شهر اشنویه

در ششمین دوره انتخابات شورای شهر اشنویه "خسرو امیرعشایری" با ۲ هزار و ۶۷۱ رای، "مسلم امینی" با ۲ هزار و ۶۶۷ رای و "رشید اسفندیاری" با ۲ هزار و ۸۰، "شیرزاد زرزا" با هزار و ۷۲۵ رای و خالید جداری" نیز با هزار و ۷۲۱ رای به ترتیب نفرات اول تا پنجم را کسب کرده اند.

 وسیم خنشا، امیر مرندی نلیوان و محمد شریفی نیز به عنوان منتخبان علی البدل شورای ششم شهر اشنویه انتخاب شدند.

منتخبین شورای شهر تکاب

در انتخابات شورای اسلامی شهر تکاب سجاد طاهری بادمحمود با ۲۷۳۰ رای، رقیه براتی با ۲۶۷۱ رای، سیروس مروتی با ۲۳۸۱ رای، صلاح‌الدین امینی تاشه کبود با ۲۳۴۵ رای و ایرج عباسی پهلوان با ۲۲۹۶ رای به عنوان اعضای منتخب اصلی و همچنین بهزاد ارجمندی قجور با ۲۰۳۲ رای، سیدجلال علوی با ۱۹۹۸ رای و محمدعلی عباسی نصرت آباد با ۱۹۳۳ رای به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

منتخبین شورای شهر بوکان و سیمینه

در انتخابات شورای شهر بوکان، "ژیلا عبدی" با کسب ۲ هزار و ۷۵۰ رای، "ناصر کاکه زاده" با ۲ هزار و ۳۱۴ رای، "علی قادری" با ۲ هزار و ۲۳۳ رای ، "کمال کریمی" با ۲ هزار و ۱۸۹ رای ، "احمد رحمانی" با ۲ هزار و ۴۹ رای ، "گلاویژ حسینی" با ۲ هزار و ۴۷ رای و "پخشان سلیمی" با ۲ هزار و ۴۳ را بیشترین آرا را به خود اختصاص داده و به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.
" سلیمان افتخاری"  با هزار و ۸۵۹ رای، "احمد احمدیان" با هزار و ۸۵۰ رای، "کامران احمدی" با هزار و ۷۶۹ رای ، "هانا چالاک" با هزار و ۷۱۲ رای و " توفیق فروغی " با هزار و ۶۸۲ رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.
از مجموع ۳۴ هزار و ۲۱۴ رای ماخوذه در این شهر ، سه هزار و ۵۴۱ رای باطله است.

در شهر سیمینه نیز " قانع قرنی" با ۳۰۴ رای، "خالد صالح نیا" با ۲۵۰ رای، "مصطفی رسولی دهبکری " با ۲۲۰ رای، "اسماعیل شریف پور" با ۲۱۰ رای و " توفیق گل محمدی" با ۱۸۰ به عنوان نفرات اصلی انتخاب شدند و "جمشید احمدی" با ۱۶۷ رای، " پیمان جاوید فر" با ۱۶۷ و " هیمن اسدزاده " نیز با ۱۵۲ رای به عنوان نفرات علی البدل انتخاب شدند.

منتخبین شورای شهر چهاربرج

در شهر چهاربرج، "منوچهر ابراهیمی‌آذر" با کسب ۲ هزار و ۴۱ رأی به عنوان نفر اول، "ناصر حسن‌زاده" با هزار و ۹۴۲ رأی‌ و "محمد بابائی" با کسب هزار و ۶۷۸ رأی به ترتیب نفرات دوم و سوم به شورای شهر راه یافتند.
همچنین "علی عشقی" با هزار و ۶۴۶ رأی و "بهارعلی محمدی" با هزار و ۴۷۹ رأی به عنوان نفرات بعدی در ترکیب شورای دور ششم شهر چهاربرج قرار گرفتند.

منتخبین شورای شهر باروق و بکتاش

در شهر باروق هم "علی جمشیدزاده باروق" با ۶۹۰ رأی، "نقی حسنی" با ۶۸۸ رأی، "منصور رمضان‌پور باروق" با کسب ۵۵۶ رأی، "فریبا علوی" با ۵۵۴ رأی‌ و "کاظم عزیزی باروق" با ۵۴۷ رأی‌ حایز اکثریت آرا شدند.
در شهر جدید بکتاش نیز، "منصور عمووندی" با ۸۱۲ رأی، "نادر قاسم زاده بکتاش" با ۷۹۵ رأی و "فرداله بختیاری بگتاش" با کسب ۶۳۸ رأی به عنوان سه نفر اول به شورای پنج نفری این شهر راه یافتند.
همچنین "جعفر محتشم" با ۶۲۷ رأی و "عبداله سخی ثانی" با ۶۱۷ رأی به عنوان نفرات چهارم و پنجم شورای شهر جدید بکتاش انتخاب شدند.

منتخبین شورای شهر ربط، نلاس و میرآباد

در شهر ربط ، "حسن حسینی" با هزار و ۲۵۱ رای ، "کمال کمانی" با هزار و ۲۰۰ رای، "مال مال توفیقی" با هزار و ۱۸۹ رای، "سعید کریم زاده" با هزار و ۸۳ رای و "شهاب رمضان پور" با هزار و ۴۳ رای به عنوان نفرات اصلی انتخاب شدند.
"آکو خضرزاده" با ۸۶۱ رای، "هلاله شیخه پور" با ۶۱۴ رای و "فرهاد اسماعیل زاده" با ۶۰۹ رای به عنوان نفرات علی البدل انتخاب شدند.
فرماندار سردشت مجموع آرای ماخوذه در شهر ربط را پنج هزار و ۳۵۰ رای و آرای باطله را ۲۳۶ رای اعلام کرد.

در شهر نلاس نیز "عبدالله صالحی" با هزار و ۱۱۰ رای ، "عثمان واوی" با هزار و ۵۴ رای ، "اسماعیل عبدالهی" با ۸۹۹ رای، "خالد احمدپور" با ۸۴۳ رای و "رسول فهر" با ۸۰۳ رای نفرات اصلی و 
"سیروان تیموری" با ۷۷۴ رای، "سیروان علیزاده" با ۷۱۳ رای و "عبدالکریم عبدالهی" با ۶۷۱ رای نفرات علی البدل را تشکیل می دهند.
فرماندار سردشت مجموع آرای ماخوذه نلاس را چهار هزار و ۱۰۵ رای و تعداد آرای باطله نیز ۷۸ رای اعلام کرد.

در شهر میرآباد نیز "سلیمان شایقی راد" با هزار و ۱۷۳ رای، "علی خوش خدمت فرد" با هزار و ۱۲۶ رای، "نجم الدین نوری زاده" با هزار و ۳۲ رای ، "احمد منصرف" با هزار و ۲۱  رای و "خالد فروزنده با ۹۴۴ رای نفرات اول تا پنجم هستند که به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.
"خالد محمدیار" با ۸۹۴ رای، "رحمت خاتم گویا" با ۸۸۳ رای و "رحمان محمود زاده" با ۸۸۲ رای به عنوان نفرات علی البدل انتخاب شدند.
فرماندار سردشت اعلام کرد: در شهر میرآباد از سه هزار و ۵۴۷ رای ماخوذه ، ۶۷ رای باطله بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1527116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =