غرفه شرکت اسپات موفق به کسب تندیس غرفه برتر از همایش چهره‌های ماندگار صنعت خرده‌فروشی شد

هفتمین همایش تقدیر و تجلیل از چهره‌های ماندگار صنعت خرده‌فروشی و برندهای برتر مراکزخرید و مجتمع‌های تجاری کشور طبق روال هر سال توسط ماهنامه تجارت طلایی برگزار شد.

شرکت اسپات به عنوان یکی از حامیان اصلی برگزاری هفتمین همایش تقدیر و تجلیل از چهره‌های ماندگار صنعت خرده‌فروشی در این همایش حضور داشت. به گزارش روابط عمومی اسپات در این همایش که در تاریخ ۲۱ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ در محل هتل المپیک تهران برگزار شد، شرکت اسپات با میزبانی از مدعوین و مهمانان همایش، به ارائه دستاوردهای یک سال اخیر خود در حوزه تجهیز فروشگاه های خرده فروشی پرداخت. هفتمین همایش تقدیر و تجلیل از چهره‌های ماندگار صنعت خرده‌فروشی و برندهای برتر مراکزخرید و مجتمع‌های تجاری کشور طبق روال هر سال توسط ماهنامه تجارت طلایی برگزار می‌شود.

غرفه شرکت اسپات موفق به کسب تندیس غرفه برتر از همایش چهره‌های ماندگار صنعت خرده‌فروشی شد

همایش فوق از ساعت ۵ عصر و با حضور جمعی از بزرگان صنعت خرده فروشی آغاز شد و طی آن با برگزاری گردهمایی های متعدد، مسائل مختلف در حوزه خرده فروشی مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت. هدف از برگزاری این رویداد ایجاد هم‌افزایی صنعت خرده فروشی کشور و گسترش روز افزون استفاده از دانش بین الملل در زمینه های مختلف این صنعت ذکر شده است.

شیوع ویروس کرونا، همه گیری جهانی این بیماری و اثرات آن بر صنعت خرده فروشی از مهمترین مسائلی بود که مطرح و صاحبنظران این عرصه به ارائه نظرات و راهکارهای خود پرداختند. پنل های تخصصی در حوزه تحولات دیجیتال در صنعت خرده فروشی و تاب آوری سازمانی از دیگر موضوعات تخصصی بود که در این همایش برگزار گردید.

گسترش تجارت الکترونیک و ضرورت حضور در بازارهای آنلاین از جمله مواردی بود که به عنوان یکی از اصلی ترین راهکارهای مقابله با اثرات منفی کاهش فروش ناشی از کاهش خریدهای حضوری مطرح شد. طی دو سال اخیر اغلب کسب و کارها به اهمیت حضور در بازارهای آنلاین و و توسعه بسترهای فروش غیرحضوری خود پی برده اند. این مهم در بازار خرده فروشی با توجه به نوع و ماهیت کالای مصرفی که با زندگی روزمره مردم و مشتریان سروکار دارد، اهمیت دوچندانی یافته است.

شرکت اسپات از جمله سازمان های فعال در حوزه تأمین و تولید فروشگاه ها و انبارههای خرده فروشی است که با ارائه تجهیزات ویژه در زمینه تجارت الکترونیک قدم به عرصه تجهیز انبارهای آنلاین گذاشته و در این زمینه سعی در توسعه و بهبود فرآیندهای انبارداری، لجستیک و حمل و نقل داشته است. انواع قفسه، ترولی و استندهای فروشگاهی در کنار تجهیزات برودتی اعم از انواع یخچال و فریزرهای فروشگاهی از جمله تجهیزاتی است که شرکت اسپات به مشتریان خود ارائه می دهد. علاوه بر این ارائه خدمات مشاوره و راه اندازی فروشگاه از جمله خدمات ارزشمندی است که توسط گروه مشاوره و با توجه به نیازمندی های خاص مشتریان در اختیار آنان قرار می گیرد.

در این همایش ضمن تجلیل از چهره های ماندگار صنعت خرده فروشی، به شرکت های برتر این حوزه از جمله شرکت اسپات لوح و تندیس یادبود اهدا شد. همچنین از غرفه شرکت اسپات در نمایشگاه ایران ریتیل شو سال ۱۳۹۹ به عنوان غرفه برتر تقدیر به عمل آمده و تندیس غرفه برتر اهدا گردید.

غرفه شرکت اسپات موفق به کسب تندیس غرفه برتر از همایش چهره‌های ماندگار صنعت خرده‌فروشی شد

صاحبان و مدیران برندهای مطرحی همچون مرکز خرید اپال، بانی مد، هایپرفمیلی، رفاه، دیلی مارکت و ... در این همایش شرکت داشتند که بسیاری از آنان از جمله مشتریان خوش نام شرکت اسپات هستند.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1527320

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =