خواسته کاربران خبرآنلاین از رییس دولت سیزدهم: مهار تورم، کاهش قیمت دلار

کاربران خبرآنلاین عنوان کردند: «رییس دولت سیزدهم باید فقط به شعارها و وعده‌های خود عمل کند و گول مشاوران تبلیغاتی خود را در این مسیر نخورد.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با پایان برگزاری سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری و مشخص شدن نتیجه، حالا بار دیگر مساله اقتصاد به دغدغه اول دولتمردان تبدیل شده است.

قول‌های اقتصادی کاندیداها نشان می‌دهد چه میزان مشکلات اقتصادی برای افکار عمومی مهم است. سید ابراهیم رییسی نیز برنامه‌های اقتصادی مهمی را ارایه داد؛ ساخت چهار میلیون واحد مسکونی در چهار سال، کاهش نرخ تورم، افزایش یارانه پنج دهم کم‌درآمد و ... با این حال، در حال حاضر بخش‌های مختلف اقتصاد توقعاتی از رییس دولت سیزدهم دارند. بر همین اساس، نظرسنجی‌ای در خبرگزاری خبرآنلاین با عنوان «اولین خواسته اقتصادی شما از دولت سیزدهم چیست؟» که کاربران خبرآنلاین دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

یکی از کاربران خبرآنلاین نوشت: «دلار ۱۰۰۰ تومان.»

جواد، کاربر دیگر خبرآنلاین در واکنش به این اظهار کاربر خبرآنلاین درباره دلار ۱۰۰۰ تومانی، عنوان کرد: «والله ما به دلار ۱۰ هزار تومانی هم راضی هستیم.»

این پرشمارترین خواسته کاربران خبرآنلاین بود . بسیاری از آنا تاکید داشتند ضروری است قیمت دلار کاهش یابد چرا که با کاهش قیمت دلار به تدریج بازار به سمت تعادل حرکت خواهد کرد.

کاربری تصریح کرد: «فقط ثبات.» کاربر دیگری هم تاکید کرد: «عمل به برنامه اقتصادی.»

بیشتر بخوانید: شما نظر بدهید/ اولین خواسته اقتصادی شما از دولت سیزدهم چیست ؟

انتظارات صنعت خودرو از دولت آینده/ ورق در صنعت خودرو برمی‌گردد؟

خواسته کاربران خبرآنلاین از رییس دولت سیزدهم: مهار تورم، کاهش قیمت دلار

یکی از کاربران خبرآنلاین نوشت: «ایجاد شغل با درآمد کافی.» از سویی، کاربران خبرآنلاین همچنین تاکید کردند: «کاهش قیمت همه کالاها و خدمات.»

کاربری متذکر شد: «فقط به شعارها و وعده‌های خود عمل کند و گول مشاوران تبلیغاتی خود را در این مسیر نخورد. بداند که جامعه او را در پهنه بزرگ تاریخ قضاوت خواهد کرد و لذا صداقت داشته باشد.»

کاربر دیگری نوشت: «به نظرم به صورت اضطراری باید برنامه برای کاهش قیمت نیازهای اولیه داشته باشند؛ موادغذایی اصلی، بنزین و خدمات آب و برق و اینترنت. و تو خود این برنامه یه برنامه کوتاه‌مدت برای کاهش قیمت چند کالای اساسی مثلا لبنیات، گوشت، مرغ، تخم‌مرغ.»

کاربری تصریح کرد: «هر خواسته اقتصادی نیاز به بودجه داره! من نمی‌دونم با این تحریم‌ها و بودجه ۱۴۰۰ که بسته شد؛ چی بگم!؟»

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1527622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =