تکمیل موزه فرهنگ قزوین با مشارکت شهرداری و میراث فرهنگی

معاون سیاسی استانداری قزوین گفت: با همکاری شهرداری، میراث فرهنگی و آموزش و پرورش مشکلات و نواقص موزه فرهنگ قزوین را رفع می کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ منوچهرحبیبی، معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: مردم ایران اسلامی یک بار دیگر در انتخابات شگفتی آفریدند و برای سی و هفتمین بار در انتخابات حاضر شدند و مهر تایید دوباره ای بر نظام اسلامی زدند.

او اظهار کرد: میزان مشارکت این دوره در استان قزوین ۵۲.۱۴درصد و ۴درصد بالاتر از میانگین کشور و ۱۰ درصد نسبت به انتخابات مجلس بیشتر بود که این حضور در شرایط کرونا و تبلیغات رسانه های غربی هم  ارزشمند است.

حبیبی تصریح کرد: مردم در روز جمعه نشان دادند که نظام و رهبری و کشور را همچنان دوست دارند و این مشارکت جای قدردانی و تبریک دارد و جشن انقلاب را تهنیت می گوییم و امیدواریم مسئولان قدرشناس مردم باشند و خدمت صادقانه را سرلوحه کار خود قرار دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین یادآورشد: نقش آموزش و پرورش در انتخابات و پای صندوق های رای پر رنگ بود و بدنه بزرگ فرهنگی در پای صندوقها بودند و برنامه های خوبی برای رای اولی ها داشتند.

او بیان کرد: غنی سازی اوقات فراغت در شرایطی که بیش از 17 ماه سایه کرونا بر جامعه وجود داشته و دانش آموزان رنگ‌ مدرسه را ندیده اند بسیار اهمیت دارد و ما باید با جدیت برای اوقات فراغت برنامه ریزی منسجم داشته باشیم.

حبیبی گفت: معمولا اوقات فراغت در فضاهای باز تدارک دیده می شود و نگرانی در خصوص کرونا کمتر است لذا باید همه دستگاهها همراهی کنند و از ظرفیت شهرداری، هلال احمر، ورزش و جوانان و سایر نهادها در این طرح بیشتر استفاده شود.

او اظهار کرد: توصیه می کنیم با برگزاری جام‌ محلات، دوره آموزشی توسط هلال احمرو استفاده از فضاهای ورزشی روباز برنامه های شادی بخشی را برای دانش آموزان اجرا کنیم.

حبیبی افزود: از میزان همکاری دستگاهها یک گزارش داده شود تا اگر لازم بود هماهنگی بیشتری صورت گیرد و موانع احتمالی در شورای آموزش و پرورش مطرح و برطرف شود و ما هم آمادگی داریم تا کمک ‌کنیم با برنامه های متنوع و جامع و خوب فضای روانی کرونا را کاهش دهیم.

او اضافه کرد: موزه فرهنگ یکی از مکان های بسیار ارزشمند علمی وآموزشی در استان است که حتما باید در این ایام مورد بازدی دانش آموزان قرار گیرد.

معاون استاندار قزوین بیان کرد: در این موزه می توانیم تاریخ فرهنگ قزوین را به دانش آموزان نشان دهیم و تلاش زیادی توسط آقای صفایی و همکاران دلسوز فرهنگی انجام شده که جای تقدیر دارد.

حبیبی گفت: موزه فرهنگ قزوین شاید از مکان های نادری است که شما از دیدن آن خسته نمی شوید و با مرور تاریخ ۱۰۰ساله فرهنگی قزوپین به نشاط خوبی دست خواهید یافت لذا توصیه می کنیم دانش آموزان حتما از این موزه در تابستان دیدن کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: امیدواریم با مشارکت و همکاری میراث فرهنگی، شهرداری و آموزش و پرورش و خیرین  بتوانیم برای تکمیل این موزه و رفع نواقص آن اقدام کنیم تا در خدمت فرهنگیان و دانش آموزان باشد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1527723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =