طرحی برای اکران دو فیلم برای کشاندن مردم به سالن‌های سینما

پیشنهاد شورای صنفی نمایش مبنی بر حمایت سازمان سینمایی از اکران دو فیلم با قابلیت کشاندن مردم به سالن‌ها، در جلسه آینده کارگروه بررسی آسیب‌های کرونا در سینما، بررسی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در تازه‌ترین جلسه کارگروه کرونا در سینما، پیشنهاد شورای صنفی نمایش مبنی بر حمایت سازمان سینمایی از اکران دو فیلم با قابلیت کشاندن مردم به سالن‌ها، توسط مرتضی شایسته، دبیر این شورا مطرح شد و پس از بحث و تبادل نظر، قرار شد این پیشنهاد در شورای صنفی نمایش کامل‌تر شود و در جلسه فوق‌العاده کارگروه در هفته آینده تصمیم‌گیری شود.

در این جلسه حسین انتظامی از سیدحسین سیدزاده، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر بابت پیگیری اختصاص وام ۴ درصدی جهت تسویه بدهی سینماها به دفاتر پخش قدردانی و درخواست کرد موانع اداری تنها سینمای باقیمانده در این لیست نیز با وجود اتمام مهلت مقرر، انجام شود.

همچنین گزارشی توسط معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی درباره پرداخت حمایت‌های کارگروه بررسی آسیب‌های کرونا در سینما طی ماه‌های فروردین و اردیبهشت ارائه شد و حیدری خلیلی از پرداخت ۲۱ میلیارد ریال اردیبهشت تا پایان هفته و ۳۵ میلیارد ریال فروردین تا پایان تیر طبق لیست منتشر شده خبر داد.

در ادامه، رییس سازمان سینمایی بر انتشار جزییات حمایت‌های ستاد کرونا در سال گذشته مانند دو ماهه ابتدای امثال طی روزهای آینده تاکید کرد.

سعید رجبی فروتن، محمد رحمتی، منوچهر شاهسواری، محمد قاصداشرفی، محمدرضا فرجی و مسعود نجفی از دیگر حاضران در این جلسه بودند.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1528142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =