خودداری منتخبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در جنوب غرب خوزستان از برپایی جشن های پیروزی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از منتخبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در جنوب غرب خوزستان (آبادان، خرمشهر و شادگان) خواست تا به جهت جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در سطح منطقه از برپایی جشن های پیروزی در نقاط مختلف به طور جدی خودداری کنند.

شکراله سلمان زاده در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان، ضمن تاکید بر اینکه هرگونه تجمع خطر ورود به موج جدید شیوع کرونا را افزایش می‌دهد، نسبت به هرگونه تجمع از سوی منتخبان شوراهای اسلامی شهر و روستا هشدار داد.

وی با تبریک راهیابی منتخبان مردم شهرستانهای آبادان، خرمشهر و شادگان به پارلمان شهری و روستایی، اظهار کرد: با توجه به روند افزایشی ابتلای افراد به بیماری کووید ۱۹ و موارد بستری در منطقه جنوب غرب خوزستان، برگزاری هرگونه جشن پیروزی و تجمعی در شرایط کنونی ممنوع است.

به گفته ی رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان چنین مراسماتی خطر ورود به پیک بعدی ابتلاء به ویروس کرونا را به شدت افزایش می دهد.

سلمان زاده، با تاکید بر اینکه همچنان بهترین راه پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا استفاده از ماسک، عدم حضور در تجمعات و دورهمی‌ها، رعایت فاصله اجتماعی و تزریق واکسن به گروه‌های هدف است، از شهروندان خواست تا برای کمک به کاهش موارد ابتلاء به این بیماری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از خود و دیگران مراقبت کنند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1528160

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =