جاری شدن خطبه عقد ۲ زوج اروندکناری در حضور خادمان حرم رضوی

امروز خطبه ی عقد دو زوج اروندکناری در حضور خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) که در قالب کاروان زیر سایه خورشید و به مناسبت دهه ی کرامت به جای جای کشور سفر می کنند، جاری شد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، کاروان زیر سایه خورشید در ادامه سفر خود به شهرستان آبادان به شهر مرزی اروند کنار رفته که با استقبال مردمی در قالب کاروان شادی مواجه شدند.

خادمان رضوی با حضور در گلزار شهدای این شهر و غبار روبی و عطر افشانی و قرائت فاتحه بر مزار شهدا با آرمانهای والای شهدای ۸ سال دفاع مقدس و امام شهیدان تجدید پیمان بستند.

اگر چه خادمان بارگاه رضوی در سفرشان به اروندکنار با مردم، مرزبانان، کارکنان آموزش و پرورش دیدار و از خیران و نیکوکاران نیز قدردانی کردند اما حضورشان در جریان جاری شدن عقد دو زوج اروندکناری بر شکوه این حضور افزود تا زندگی این دو زوج که اینک پرچم متبرک حرم امام هشتم (ع) بر بالای سر آنان سایه گسترده شده بود این چنین باشکوه و جلال آغاز شود.

امام جمعه شهر اروندکنار در این استقبال با تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت هشتیمن اختر تابناک امامت و ولایت علی ابن موسی الرضا(ع) گفت: حضور خادمان بارگاه مطهر رضوی به همراه پرچم متبرک آستان قدس رضوی را عیدی از سوی شمس الشموس می‌دانیم.
حجت الاسلام مهدی محمدی پور حضور جوانان منطقه در آیین استقبال از خادمان امام رضا را یادآور شد و اظهار کرد: سیره امامان معصوم بهترین سرلوحه زندگی است و جوانان ما با تاسی از ایشان می‌توانند جامعه پاکی بسازند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1528170

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =