برگزاری  کنکور سراسری ۱۴۰۰ از ۹ تیرماه با رقابت ۸۷۵۲ داوطلب در استان  چهار محال وبختیاری

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان از افزایش تعداد حوزه‌های برگزاری آزمون کنکور سراسری در جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از چهارمحال :  فرحناز قائدامینی در رابطه با برگزاری آزمون کنکور سراسری گفت: کنکور سراسری ۱۴۰۰ در ۷ شهرستان بروجن، اردل، کوهرنگ، کیار، بن، خانمیرزا و لردگان در ۶۴ حوزه امتحانی توسط اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش‌وپرورش استان برگزار می‌گردد و مسئولیت برگزاری این آزمون در شهرستان‌های شهرکرد، فارسان و سامان بر عهده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می‌باشد.
قائدامینی به تاریخ برگزاری این آزمون اشاره کرد و گفت: برگزاری آزمون از صبح چهارشنبه ۹ تیر با رقابت داوطلبان گروه هنر آغاز می‌گردد و در صبح روز پنج‌شنبه ۱۰ تیر با برگزاری آزمون گروه علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی و صبح روز جمعه ۱۱ تیر با برگزاری آزمون گروه علوم تجربی ادامه می‌یابد. صبح روز شنبه ۱۲ تیرماه سال جاری در آخرین روز برگزاری این آزمون داوطلبان گروه زبان‌های خارجی به رقابت می‌پردازند.
وی در ادامه افزود:امسال آمار داوطلبین شرکت کننده در آزمون سراسری در استان چهارمحال‌وبختیاری ۸۷۵۲  نفر می باشد.
قائدامینی در پایان گفت: برنامه‌ریزی و حوزه‌بندی جهت برگزاری ایمن آزمون بر اساس پروتکل های بهداشتی وزارت بهداشت و در مناسب‌ترین فضاهای آموزشی و ورزشی انجام پذیرفته است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1528467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =