محمدمهدی عسگرپور دبیر انجمن صنفی وی‌اودی شد

رئیس انجمن صنفی وی‌اودی با اشاره به تصمیم‌های جدید این صنف از انتخاب محمدمهدی عسگرپور به عنوان دبیر جدید و بازگشت دو پلتفرم فیلیمو و نماوا به فعالیت‌های این صنف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد صراف رئیس انجمن صنفی وی‌اودی و مدیر پلتفرم فیلم نت با اشاره به جایگاه وی‌اودی‌ها گفت: رشد فعالیت‌های وی او دی‌ها در سال‌های گذشته و تولید محتوا در نمایش خانگی باعث شد لزوم فعالیت جدی‌تر انجمن صنفی بیش از پیش احساس شود. 

او با اشاره به تصمیمات جدید هیات مدیره انجمن اعلام کرد: بر همین اساس در جلسات هیات مدیره تصمیم جدی بر این بود که در عین این که فعالیت انجمن گسترش بیشتری پیدا کند نیاز است که یک دبیر با تجربه برای انجمن انتخاب شود. گزینه‌های زیادی مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت آقای محمدمهدی عسگرپور به دلیل تسلط به فضای پلتفرم‌ها و تولید و همچنین سابقه تهیه کنندگی و همچنین آشنایی کامل با قوانین تولید برای این سمت انتخاب شدند.

رئیس انجمن صنفی وی‌اودی با اشاره به تصمیمات دیگر انجمن صنفی افزود: از دو پلتفرم فیلیمو و نماوا دعوت شد تا در صنف حضور داشته باشند و بر همین اساس با مدیران این پلتفرم‌ها جلساتی داشتیم که آنها نیز استقبال کردند.

او با اشاره به انصراف این دو پلتفرم در سال گذشته توضیح داد: حضور این دو پلتفرم در انجمن مغتنم است و به لحاظ قانونی هم مشکلی وجود ندارد، چون دوستان انصراف کتبی نداده بودند.

محمدصراف در پایان تصریح کرد: امیدواریم در سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» انجمن صنفی بتواند با برقراری ارتباط موثر با رگولاتور موانع پیش روی این صنعت بزرگ و نوپا را رفع کند.

گفتنی است محمدمهدی عسگرپور دبیر جدید صنف وی او دی کشور سابقه طولانی در عرصه مدیریت سینمایی و فرهنگی دارد. مدیرعاملی خانه سینما، دبیری سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیرعاملی بنیاد سینمایی فارابی و قائم مقامی مدیر شبکه ۲ سیما از جمله فعالیت‌های عسگرپور در عرصه مدیریت است. در کارنامه عسگرپور می‌توان به ساخت ۱۳ فیلم و سریال در سینما و تلویزیون در مقام کارگردان اشاره کرد.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1529809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =