کاربران خبرآنلاین انتخاب کردند: قطع برق خانگی به صنایع اولویت دارد

برخی کاربران خبرآنلاین معتقدند نباید مشکل برق داشته باشیم و برق قطع شود، ولی اگر قرار بر قطع برق است، قطع برق خانگی نسبت به صنایع باید در اولویت باشد.»

ه گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کمبود برق در هفته‌های اخیر قطع برق در شهرهای مختلف را در پی داشته است. حالا اما بررسی‌ها نشان می‌دهد پیش‌بینی‌ها بر قطع برق صنایع با هدف ساماندهی برق خانگی استوار است. این در حالی است که برخی کارشناسان معتقدند قطع برق صنایع فرایند تولید در کشور را تحت‌تاثیر قرار داده و سبب بروز مشکلات آتی بیشتر در آینده می‌شود.

با توجه به واقعیت کمبود برق، این سوال مطرح است که قطع برق خانگی زیان کمتری در بردارد یا برق صنایع؟ کاربران خبرآنلاین در نظرسنجی خبرآنلاین در این خصوص، پاسخ‌های قابل تاملی دادند.

یکی از کاربران خبرآنلاین به بیان این جمله بسنده کرد: «برنامه‌ریزی برای زیرساخت.»

کاربر دیگری نوشت: «۵ نفر کارگر را به‌دلیل قطع برق عذرشان خواستیم متاسفانه.»

کاربری عنوان کرد: «قطع برق مزارع تولید رمزارز بهترین راه است.»

کاربران خبرآنلاین انتخاب کردند: قطع برق خانگی به صنایع اولویت دارد

یکی از کاربران خبرآنلاین تاکید کرد: «قطع برق مشترکان خانگی پرمصرف و سازمان‌های دولتی نه چندان ضروری پرمصرف همچون دانشگاه‌ها و جهادکشاورزی و ...»

کاربری پرسید: «چرا باید قطعی برق داشته باشیم؟»

یکی از کاربران نوشت: «کارشناسان نگران کدام فرایند تولیدی هستند؟ بیشتر تولید رمزارزها در همین صنایع است. زندگی مردم بسیار مهم‌تر از این صنایع است.»

کاربری متذکر شد: «قطع برق صنایع مشکل بزرگ‌تری برامون درست می‌کنه.»

یکی از کاربران نوشت: «قطع برق صنایع که باعث نابودی کشور می‌شود. بهتر است مدیریت و برنامه‌ریزی در این قسمت و سایر قسمت‌ها به نحو درست و پیشگیری انجام شود که منجر به این اتفاق نشود و مدیریت کردن به همین معناست.»

کاربری متذکر شد: «با قطع برق هیچ کدوم موافق نیستم.»

یکی از کاربران تاکید کرد: «روی نیروگاه‌های خورشیدی سرمایه گذاری کنید.»

کاربر دیگری عنوان کرد: «اولا که نباید مشکل برق داشته باشیم و برق قطع شود، ولی اگر قرار بر قطع برق است، قطع برق خانگی باید در اولویت باشد.»

کاربری تصریح کرد: «برق ادارات و وزارتخانه‌ها و سازمان دولتی و نیمه دولتی و بانک‌ها و شرکت‌ها را از ۵ عصر قطع کن، درست می‌شه.»

223229

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1533888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =