۱ نفر
۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
آتش بازی انگلیسی‌ها شروع شد/عکس

شهر لندن روزی کاملا متفاوت را با حضور ایتالیایی ها در مهم ترین رویدادهای ورزشی سال جاری خود تجربه می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم ملی فوتبال انگلیس و ایتالیا از ساعت ۲۳:۳۰ امشب فینال شانزدهمین دوره جام ملت‌های اروپا را در ورزشگاه ویمبلی شهر لندن برگزار می‌کنند.

* مسابقات تنیس ویمبلدون یکی از چهار رویداد بزرگ (گرنداسلم) ورزش تنیس و به اعتقاد بسیاری مهمترین آن‌هاست که هر سال از دوشنبه پایانی ماه ژوئن میلادی تا آخر هفته ماه ژوئیه در لندن برگزار می‌شود. فینال این بازی عصر امروز بین «نواک جوکوویچ» و «متئو برتینی» برگزار شد.
برتینی نخستین تنیسور ایتالیایی است که به فینال ویمبلدون راه پیدا می‌کند تا ایتالیایی‌ها در روزی متفاوت تلاش برای قهرمانی در لندن انگلیس کنند.

* رقابت بین برتینی و جوکوویچ در حالی جریان دارد که تماشاگران زیادی به حاشیه جنوبی لندن رفته و این دیدار را از نزدیک تماشا می‌کنند.

* با این حال لندن این بار بر خلاف همیشه تحت تأثیر یورو ۲۰۲۰ قرار گرفته است؛ جایی‌که انگلیس برای اولین بار به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کرده است و می‌تواند در خانه برای فتح جام تلاش کند.

آتش بازی نگلیسی‌ها شروع شد/عکس

* هواداران انگلیس بیش از نود درصد ظرفیت ورزشگاه را با خرید ۶۶ هزار و ۳۰۰ بلیت در اختیار دارند و تنها هزار و هفتصد بلیت در اختیار هواداران فوتبال ایتالیا قرار گرفته است.

* خیابان‌های لندن از ظهر امروز با حضور پرشور فوتبالی‌ها رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است و هواداران فوتبال تمام خیابان‌های منتهی به ورزشگاه ویمبلی را در اختیار گرفته‌اند.

* پلیس لندن حضور گسترده‌ای در خیابان‌ها دارد تا از آشوب‌های احتمالی جلوگیری کند.

* کریستین اریکسن، ستاره تیم ملی دانمارک که در روز افتتاحیه این رقابت‌ها دچار ایست قلبی شد اما با تلاش پزشکان به زندگی بازگشت با دعوت یوفا بازی فینال را از نزدیک تماشا می‌کند.

* کارکنان ویمبلی لندن قبل از ورود هواداران دو تیم به نظافت کامل تمام قسمت‌های ورزشگاه باشکوه انگلیسی‌ها پرداختند و چمن استادیوم را در حد استاندارد کوتاه کردند.

۲۵۶ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1534252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =