۵ هزار تن ذرت در حال انتقال به اصفهان/ نهاده‌های دامی به اصفهان می‌رسد

معاون امور بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی اصفهان گفت: ۵هزار تن ذرت از طریق خطوط ریلی در حال انتقال به استان اصفهان است و ظرف دو روز آینده به اصفهان می رسد.

حسین ایراندوست درگفت وگو با خبرنگار خبرآنلاین با اشاره به اینکه بارهای نهاده های دامی راهی استان اصفهان است، اظهار کرد: بارهای ارسالی نهاده های دام از بندر امام خمینی در دو بخش شرکت پشتیبانی امور دام و شرکت های خصوصی در حال ارسال به استان اصفهان است.   

وی افزود: در حال حاضر ۵ هزار تن ذرت از طریق ریل درحال انتقال به استان اصفهان است که در دو روز آینده به استان اصفهان می رسد و ۵ هزار تن دیگر نهاده های دامی از طریق ریلی به اصفهان می رسد.

معاون امور بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی اصفهان با بیان اینکه ۱۱ شرکت حمل و نقل با ۳۵۰ کامیون در حال انتقال نهاده های دامی به استان اصفهان است، تصریح کرد: هماهنگی های لازم جهت انتقال نهاده های دام و طیور از طریق بخش خصوصی هم به عمل آمده است.

وی اضافه کرد: استان اصفهان در زمینه تامین علوفه نیازمند است که از استانهای همدان، کرمانشاه، خوزستان، ایلام و فارس وارد کند چراکه با وضعیت خشکسالی حاکم بر این استان تامین علوفه ممکن نیست.

ایراندوست گفت: اگرچه با تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی برای تامین علوفه موافقت نشده است و تنها با ارز نیمایی و آزاد مجاز به واردات علوفه به استان اصفهان هستیم و تنها ۱۵ درصد علوفه مورد نیاز در استان اصفهان تولید می شود و مابقی باید از طریق واردات تامین شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1534590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =