۰ نفر
۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۰:۵۹

واحد مرکزی خبر نوشت:

مسئول روابط بین الملل در جنبش فتح گفت: نتانیاهو تیر خلاص را به سوی روند سازش شلیک کرده است. حسام زملط در گفتگوی زنده با شبکه تلویزیونی بی بی سی عربی از رام الله درباره اظهارات بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا ، گفت: رهبران فلسطینی در تمامی ساختارهای خود با اظهارات بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در کنگره آمریکا مخالفت و تاکید کردند راه حل مشکلات به ویژه تشکیل کشور فسلطین باید براساس مرزهای سال 1967 و براساس قوانین و اجماع بین المللی باشد و بازگشت آوارگان فلسطینی به کشور خود را تضمین کند ولی نتانیاهو با این خواسته ها در سخنرانی خود مخالفت کرد.

خواسته های ما به شروط کابینه اسرائیل مربوط نیست بلکه این خواسته ها قانونی و تاریخی است و ما اهمیتی به اظهارات نخست وزیر اسرائیل نمی دهیم.ما گزینه های متعددی را بر روی میز داریم و محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز اعلام کرد یکی از این گزینه ها مذاکرات است.

ما در تلاش های خود تنها به آمریکا تکیه نمی کنیم و در جامعه بین المللی به این مسئله می پردازیم.در جامعه بین المللی یکصد و نود و دو کشور، اروپا و روسیه وجود دارد و اجماعی بین المللی نیز درباره حقوق ملی فلسطینیان وجود دارد.ما بیست سال با کابینه های متعدد اسرائیل مذاکره کردیم ولی این کابینه ها در مذاکرات خود جدی نبودند.نتانیاهو زمانی که در سال 1996 قدرت را در اسرائیل به دست گرفت برای کشتن روند صلح وارد میدان شد و جهان را قانع کردیم که وی به صلح تمایلی ندارد و جدی نیست.
5151

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 153508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۴
    0 0
    از اولش معلوم بود به نظرتون اسرائيل ٤٠ سال داره ميجنگه كه اخرش به مرز هاي ٤٠ سال پيش برگرده؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام DE ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۵
    0 0
    این جانور فاشیست تلاش دارئ تا غرب را بار دیگر در منطقه بحرانی خاورمیانه درگیر کند . این دیوانه روانی جز تصور کشت و کشتار و جنایت در سر ندارد . اسرائیل با این رهبران بجا مانده از زمان نازیهای آلمان تا نابودی کامل دست از جنگ و جنایت بر نمی دارند