واکنش کیهان به جایزه گرفتن اصغر فرهادی از جشنواره کن: او مبلغ بایدن است

کیهان نوشت:پس از اظهارنظرهای سیاسی مختلف اصغر فرهادی، که ارتباطی با سینما و فیلم‌های وی ندارد، می‌شد پیش‌بینی کرد که امسال هم در جشنواره فیلم کن جوایزی به فیلم او داده شود.

به‌ویژه اینکه او از تبلیغ‌کنندگان «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا هم بوده و در مصاحبه با نشریه ورایتی، همزمان با بیان حرف‌هایی که رنگ و بویی علیه ایران دارد اظهار کرده است: «مطمئناً حضور «جو بایدن» در جای خود، همه دنیا را به مکانی بهتر تبدیل می‌کند.»

به همین دلیل هم شاید در فضایی کم‌فروغ و با برخوردی سرد، جایزه ویژه هیئت داوران در جشنواره کن 2021 به‌طور مشترک همراه با فیلم دیگری به «قهرمان» فرهادی داده شد.
نکته قابل توجه این است که «قهرمان» یک فیلم فرانسوی محسوب می‌شود و با سرمایه‌گذاری شرکت ممنتو ساخته شده است. همچنین تهیه‌کنندگی این کار به‌طور مشترک به نام اصغر فرهادی و الکساندر ماله‌گی ثبت شده است که این تولید مشترک و سرمایه‌گذاری یک شرکت قدرتمند فرانسوی، در اعطای یک جایزه به این فیلم در جشنواره کن فرانسه نیز بی‌تأثیر نیست.

23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1536553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 95
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    رنگ و بوی حرفهای فرهادی علیه ایران نبود بلکه علیه تندروی هایی بود که نسبتی با ایران ندارد و بدون آنها ایران جایی دلپذیرتر خواهد بود
    • همت IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      خدایی میفهمی چی گفتی
    • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      پاسخ دادن به اتهامات کیهان که همه مفاخر ایران را هدف میگیرد باعث میشود تصور کند حرفهایش مورد توجه است پس رهایش کنید تا در جهل مرکب خودش بماند
    • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      60 29
      شماها خیلی آدمای عجیبی هستید! وقتی مردم میگن مرگ بر آمریکا، شما میگید آقا! چرا آرزوی نابودی برا بقیه دارید؟! چرا نفرت پراکنی می‌کنید؟! اما برا هموطنای خودتون آرزوی نابودی می‌کنید و به این آرزو افتخار می‌کنید! چگونه درکتان کنم؟!
    • US ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      62 64
      من خودم مخالف کیهان و تندروها هستم، ولی خواهشا فیلم های فرهادی را با فیلمهای کیارستمی، مجیدی یا پناهی یکی نکنید. جوایزی که فیلمهای فاخری مثل طعم گیلاس کیارستمی و یا رنگ خدای مجیدی گرفت، به خاطر بار هنری و معنوی این فیلم ها بود. فضای جشنواره های بزرگی مثل کن و برلین یا اسکار در ده پانزده سال اخیر خیلی عوض شده و نهاد های سیاسی از طریق حمایت مالی آنها را در دست گرفته اند، بنابراین جوایز سالهای اخیر فرهادی سیاسی است نه هنری، و دلیلش هم فضایی تیره و فلاکت باری است که فرهادی از ایران نشان میدهد
  • عبدالکریم IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    با اجازه‌ی حضرت حافظ: اصغر چو آب لطف ز فیلم تو میچکد، حاسد چگونه نطق تواند درآن گرفت!!!
    • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      3 0
      انشاالله با حاجی حسین تان محشور شوید
    • عبدالکریم IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      2 2
      درود بر روان ناصرخسرو قبادیانی: نکند با سفها مرد سخن ضایع، نان جو را که دهد زیره‌ی کرمانی؟!
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    تو خوبی کیهان!
    • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      6 2
      چشه کیهان مفتی توی اداره ها پخش میشه برای سفره صبحانه و اینا خیلی مهمه
    • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      4 4
      کیهان قطعا با فاصله برترین روزنامه ایرانه. اگه نبود که خبرآنلاین تخته بود درش
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    72 28
    بنده خدا فرهادی از زمین و زمان فحش می خوره.....اپوزیسیون عافیت طلب می گه چون ترامپو فحش داد و از رانت حکومتی استفاده می کنه جایزه می گیره....تندرو جماعت می گه چون ایرانو سیاه نشون می ده و از رانت فرانسوی ها استفاده می کنه جایزه می گیره... این بنده خدا می خواد عادی باشه و ظیفه نداره مهره سیاسی باشه ...
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    کیهان خوشحال میشه اگر ایرانیهای شریف و موفق ایران را ترک کنن. چشم دیدن ایرانی سربلند را نداره.
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    جایزه گرفتن اصغر فرهادی چه دردی از مردم ایران دوا می‌کند، بود و نبود نیم لیبریتی جماعت فرقی نمی‌کند، البته نبودشان بهتر است چون هر جا خبری از خیانت و خباثت و وطن فروشی است پای این جماعت نون به نرخ روز خور در میان است، نیم لیبریتی جماعت همیشه به دنبال جمع آوری پول بیت المال و ریختن آن در خزانه اجنبی است تا به محض یه ذره فشار فرار کنه و بای بای، البته باز هم انسانهای شریفی در بین این فرقه پر نفوذ غیر فرهنگی هست که صورت خودشون رو با سیلی سرخ نگه می‌دارند، و پایان جمله غرب و اروپا به فیلم هایی جایزه می‌دهد که بدبختی های ایران رو نشون بده و گرنه اونها دلشون برای امثال این آقا نسوخته
    • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      6 3
      فقط تو خوبی و کیهان و باقی کسایی که مثه شما فکر میکنن الان راضی شدی؟؟؟
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    درودبرآن تندرویی که درسیل خوزستان درخشکسالی خوزستان درزلزله هاکنارمردم است...درودبرآن تندرویی که امنیت ملت ایران راتامین می کند...درودبرآن تندرویی که با مخالفان جریان فکری اش هم تعامل می کند...تهمت هاودروغ هارابه جان می خردولی وظیفه اش ودرکنارمردم بودنش پابرجاست...انتقال آب های بزرگ درکشورو سدوپل وآزادراه وتونل وبزرگراه ومسکن وکارصادراتی می کندبانام دولت مخالف جریان فکری اش ثبت می شودوازسوی همان دولت برچسب تندروی وکاسب تحریم وانقلابی بی سواد رامی گیرد...اگراینچنین است ...درودبرآن ها ...
    • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      25 46
      بسیار زیبا .......
    • بابک IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      34 43
      درود و صد درود بر شما به اندازه 100 لایک
    • DE ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      3 1
      با این تعریف ها دیگر اسمشان تندرو نیست ! پس یا صفات و توصیفتان اشتباه انتخاب کرده اید ، و یا اسم تندروها اشتباه است ! مثل اینکه بفرمایید ، عجب روز آفتابی و روشن و نورانی و خوبی ! ولی از شدت تاریکی و ظلمت هیچ جا قابل دیدن نیست !!! پس یا روز نیست ، یا تاریک نیست ! کدام ؟
    • مجتبی IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      6 1
      اگه حقوق و مزایا و امتیازاتی که بهت به شایستگی تعلق گرقته را مثل خیلی از کارگران بی پناه چند ماه قطع کنند یا مثل خیلی از پدران زحمتکشی باشی که با کد یمین و عرق جبین و کسب درآمد حلال نمی توانند شکم اعضای خانواده خود را سیر کنند باز هم اینگونه حرف می زدی و نظر می دادی؟!!
    • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      5 0
      معلومه خوووووووووب سیبیلت چربه.به پا کبدت چرب نشه. یه صفرا بُر بگیر از عطاری روزی دو نوبه استعمال کن.
  • ایرانی IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    وای که این روزنامه کیهان چقدر چرند میگه . هزینه این همه دری وری که این روزنامه میگه از کجا تامین میشه !!!!
    • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      36 42
      من از اصغر فرهادی تشکر میکنم که پشت تریبون #كن بارها به دنیا ثابت کرده میتونه هر حرفی علیه حکومت سرکوبگر ایران بزنه و بازم برگرده به ایران و ازحکومت سرکوبگر پول بگیره و فیلم بی سر وته بسازه و بازم بره اونور علیه حکومت سرکوبگر حرف بزنه و باخیال راحت برگرده و این چرخه ادامه دارد!!
    • طه IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      6 3
      کیهان چرند نمی گوید خودت چرند می گی دشمن را شاد می کنی یک ذره معرفت داشته باش کجا داری میری
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    مواضع کیهان همواره بر عکس خواست و نظر ملت بزرگ ایران بوده و هیچ ارزشی ندارد .
    • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      11 11
      چه جالب، از خبرگزاری مخالف کیهان انتظار حرف های مثبت را داریم!!! میدونید که در کیهان هم ضد شما حرف میزنند؟؟!!!
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    24 3
    عزیزم
  • امین IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    34 15
    البته تیتر و کلیت نقد فرهادی بتظرم درست نیست پ بازخورد منفی داره.. اما.. اما.. واقعیته که نوع نگاه و فیلمسازی فرهادی که البته بلد کار هم هست مورد قبول اونوریها افتاده و قطعا نگاه سیاسی یه اثار میشه،حتی همین جشنواره فجر یه سیاست و سلیقه ای رو دنبال میکنه. فرهادی یاد گرفته و دیگه فهمیده چی بسازه که اونوری ها بگن خوبه و خودش رو هم اثبات کرده پس دیگه بعد گرفتن نمره 20 از استادی که قبولش داره و خیلیها قبولش دارن گرفتن دوباره 20 یا 19 جای تعجب نداره! من نوعی فیلمهای فرهادی رو که نگاه میکنم فیلمهای خاصی نیست،خوب ساخته شده و بازیها خوبه و حتی عالیه گاهی.. اما اصل فیلم و روایت داستان هیچوقت شاهکار نبوده لااقل اندازه ای که بزرگ جلوه داده شده یادتون باشه خیلی از فیلمها که سالها ازش گذشت و بعد گفتن شاهکاره تو جشنواره های زمان خودش با بی مهری روبرو بودن و برعکس.
    • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      36 13
      کاملا موافقم دقت کردید برندگان جشنواره اسکار و ... در این سال های اخیر چه فیلم هایب بودند؟؟؟ فیلم یا انیمیشن و یا انیمه های با مضمون همجنس‌گرایی ، ضد خدایی، اندکی زن سالاری ( دفاع از فمنیست) ضد مذهبی و ... همچنین شاهد سو استفاده سیاسی از فیلم ها بودیم. به عنوان مثال سینمایی black widow یا بیوه سیاه، که سر تا سر بر ضد روسیه بود، شخصیت های منفی که کلا روسی بودن، تا این حد این امر را بزرگ کردن که من از کل فیلم این موضوع که روسیه دشمن همه است را دریافت کردم
    • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      3 3
      کاربر کاملا موافق! یه دوره تاریخ قاجاریه رو مطالعه کن ببین روسیه دوست ما بوده یا دشمن؟؟!! الان هم فکر نکن عاشق چشم و ابروی مشکی و شرقی تو و امثال تو هست.
    • ش IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      3 2
      خداييش هنوز كيهان ميخونيد واقعا متاسفم بجاي وقت در خواندن مطالب ضد مردم با كاغذهاي ان ...
    • اعظم IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
      3 3
      سلام چقدر عالی که شما اینقدر عمیق فکر می کنید و سریع گارد نمیگیرید. منم چند روزه فکر می کردم چرا فقط کارهای آقای فرهادی انتخاب میشه و.... مطمئنا این قضیه وارد بعد سیاسی شده و گرنه ما فیلم های بهتر از فیلم های آقای فرهادی هم داریم. این قضیه بعدها مشخص میشه. کیهان درست تحلیل کرده
    • م IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
      3 3
      دوستان عزیز عقل سلیم حکم میکنه وقتی یک کشور بیگانه اونم فرانسه میاد هزینه فیلم میده وبعد اون فیلم جایزه میگیره و این کارگردان که بلاشک کارگردان خوبی هم هستند تمام فیلمهایی که درسطح جهانی میسازند درباره فقر و بدبختی مردم ایران هست بدون شک مطمئنا باشید سیاسی هست بنده طرفدار هیچ جناحی نیستم ولی چیزیست که واقعا عیان است چرا تاحالا نپرسیدید که بجای فقر مردم ایران از امنیتشون فیلم بسازه که درمیان کشورهایی که هرروز جنگ دارند ومردمشون رنگ آرامش ندیدند ایران امنیت داره چرا همیشه فیلمای ایشون باید دررابطه بافقروبیچارگی وزندان باشه!!!!!!!!!! هنوز بعد میان این فیلمو برنده هم میکنن تادرکل جهان پخش بشه وصحنه بدی ازایران نمایش بده منکه خجالت میکشم این کارگردان هم زرنگه میدونه دررابطه با چه موضوعی فیلم بسازه!!!
    • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
      2 1
      کاربر ۱۶:۴۸ یه نگاهی به تاریخ بکن ببین برای جنگ هشت سال ایران و عراق کدوم کشور ها تامین کننده سلاح های عراق بود؟؟!! همین فرانسه و آمریکا و انگلیس. یکم نگاه به تاریخ کن ببین پهلوی کاسه لیس کی بود؟؟!! آمریکا. اوقات روسیه که برای دوره قاجار جنگ داشت با ایران شد بد؟؟؟!!! و آمریکا شد گل و بلبل؟؟ خوبه داریم میبینیم آمریکا هنوز داره با کشورهای همسایه میجنگه، ولی آیا حالا جنگی از طرف روسیه میبینید؟؟؟!!! خود تحقیر در ضمن این شخصی که خطاب بهشون حرف زدید، نه گفتن روسیه خوبه یا روسیه بده، ایشون گفتن در تمام فیلمی که توسط آمریکای قاتل ساخته شده دشمن اصلی روسیه بود. همه مون خوب میدونیم که آمریکا سر جنگ با روسیه داره. البته از طرز حرف زدن شما معلوم که هیچی نمی دونید
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    45 13
    چطور کیهان به خودش اجازه میده اینقدر سطحی و مغرضانه همه چیز و قضاوت کنه.به قول کیهان گیریم این فیلم به خاطر تهیه کننده مطرح فرانسوی جایزه گرفته باشه.این تهیه کننده چرا حاضر شده تهیه کننده این فیلم بشه؟!.بزرگی و اعتبار این کارگردان خوب کشورمون باعث سرمایه گذاری این شرکت به قول کیهان معتبر شده.
    • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      3 3
      شما خودتم در مورد کیهان مغرضانه قضاوت کردی داداش
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    21 20
    سلام. من آنچه کیهان نوشته است نخوانده ام. اما بنابر مطالب بیان شده در سایت شما می توان گفت اگر آقای فرهادی گفته باشند «مطمئناً حضور «جو بایدن» در جای خود، همه دنیا را به مکانی بهتر تبدیل می‌کند» کاملاً حق با روزنامه کیهان است و این مطلب بیان شده شبیه طنز است مخصوصاً کلمه مطمئناً.
    • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      6 2
      کیهان که سواد درک این چیزا رو نداره نمیفهمه کُنه حرفِ طرف چی بوده،کیهان فقط انقده میفهمه هر کی در هر کسوت که مثه کیهانیا فکر نمیکنه بده اخه خاک بر سره باید نیست و نابود بشه و فقط خودشون آدمن؟!؟!
    • IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
      2 4
      هموطن سواد رسانه ای 16 و 52 دقیقه، به خاطر حرف درست کیهان اینقدر عصبانی هستید؟ بسیار واضح و روشن است معنای حرفهای این کارگردان که با هر نیت یا هدفی که بوده تبلیغی شده است، و منصفانه بگوییم با خواندن این حرفها بچه یک ماهه هم متوجه می شود درستی حرف نشریه کیهان را در زمین تبلیغی شدن این حرفها. این نوع حرف زدن از شما که حرف از سواد رسانه ای می زنید بعید است چرا توهین و ماست مالی. منطقی حرف بزنید و از کنه و ژرفایی که می گویید بفرمایید؟ آمریکا هم مثل سایر کشورها آنقدر مشکلات دارد که بایدن تا بخواهد آنها را برطرف کند دوران ریاست جمهوریش تمام شده چه برسد اوضاع جهان را بهتر کند.
  • ناشناس IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    12 5
    متوهم
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    39 17
    بسه خجالت بکشید یکی اونور دنیا داره از هنرو فرهنگ ایرانی تمام قد دفاع میکنه بعد ما بخاطر اینکه ایدئولوژی و افکارش که تابع دولت نیست تخریبش کنیم اصغر فرهادی یه برند هرسال داره جایزه هارو درو میکنه چه ربطی به شرکت فرانسوی داره مگه اونجا ایرانه که با پارتی بازی حق ادمارو بخورن
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    41 19
    جالبه.اون داره کار خودشو میکنه وبا هوچی ها کاری نداره.جناب فرهادی با همین سبک جلو برو.جواب ابلهان خاموشی است
    • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
      3 3
      از هنر و فرهنگ ایران تمام قد دفاع می کنه یا ایران رو فلک زده و بدبخت نشون میده که جایزه بگیره
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    47 19
    من میگم . متاسفم برای همه به بزرگ ترین کارگردان ایران بعد از کیارستمی فقید . بهش انگ وطن فروشی می‌زنید. در فیلم فروشنده . اسکار گرفت . کجاش سیاه نمایی جدایی نادر از سیمین کجاش سیاه نمایی بود . کمی بیدار شویم . جای افتخار به یک ایرانی جایزه بین‌المللی گرفته به او ننگ می‌فرستیم.
    • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      4 3
      عزیزم لازم نیست انگ بزنیم اگه حرفهای ایشان رو چند روز قبل از جایزه ببینی چیزی جز "وطن ......." به ذهن شریفت نمیاد
  • حسین IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    6 3
    کیهان هم مبلغ طالبان و داعش است .
  • محمدرضا IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    2 6
    اولین بار با کیهان 100 درصد موافقم!
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    5 0
    چشم من اصلا به حرف شماها ارزشی قائل نیستم خیالت راحت خخخخ
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    6 3
    اصغر فرهادی افتخار ایران و ایرانی است و یک میهن پرست واقعی است .
  • علوش IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    5 1
    مبارکه
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    4 5
    درود بر کیهان! دوران حرفهای نخ نما و اظهارات فریبنده برا مردم تمام شد. عصر من حقوقدانم و سرهنگ نیستم به پایان رسید. جامعه هنرمندان مملکت بجای اظهارات بی پایه و نامربوط به آنها (که هیچ کدام از همصنفان آنان در دیگر نقاط بر زبان نمیآورند از جمله همین کن)، به فکر ارتقای کیفیت آثار خود باشند، که فقط هر چند سال یکبار شاهد یه ستاره دنباله دار برای مدت کوتاه نباشیم
  • مسعود IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    3 6
    اصغر فرهادی مگه چه کار خاصی کرده یه مشت مطرب دور خودش ریخته و یه جایزه هم گرفته...به چه درد مملکت و مردم میخوره؟
  • NL ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    5 1
    کذاب از جرح سروس چی خبر
  • ایرانی. بدبخت IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    6 3
    درود بر اصغر فرهادی
  • DE ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    6 3
    کیهان آتیش گرفتی... بنزین بدم خدمتتون
  • هموطن IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    6 3
    واقعیت کار این است که نظرات کیهان اساسا ارزش نظردادن وبحث کردن ندارد وقتی کاغذاین روزنامه دیگر حتی بدرد شیشه پاک کردن هم نمیخورد تاچه رسد به خودش .
  • حمید رضا بخشوده IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    3 6
    اصغر فرهادی تو دوره ۸ ساله خائنین خوب جولان دادی ببینیم دیگه میتونی ادامه بدی لعنت بر دولت و یه مشت غرب زده بی هویت
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    3 3
    لعنت بر منافق خائن وطن فروش،
  • وطن IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    6 3
    چی میزنی کیهان
  • غ. نوذزاد JP ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    6 3
    نظر کیهان چه ارزشی دارد. کیهان بانام ایران و ایرانی دلخوش نمی شود. مهم این است که این جایزه به یک ایرانی داده شد.
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    5 2
    خدا رحمت کند عباس کیا رستمی را که چقدر مورد هتاکی کیهان قرار گرفت ولی سخنی نگفت این هنرمندان که آبروی فرهنگ ما هستند از داخل خود زنی میشوند چهل سال با این نگرش چه وجهه مثبتی ایجاد کردید نسل گریزان از شما چرا از شما و دیدگاه شما دور هستند بس کنید حنای شما رنگی ندارد برگردید به فرهنگ ایرانی خودمان تا بیش از این به نابودی و بی آبرویی فرهنگ ایرانی چنگ نیندازیم
  • عنابستانی IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    6 2
    اگه تبلیغ اشکار برای جوبایدن کرده،رو دست شما بلند شده که ۴۲ساله پیاده نظام آمریکا هستین.
  • ارشیا IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    6 3
    دبیرای کیهان فازشون چیه؟جایزه برا ایرانه بفهم
  • کریم IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    6 2
    البته از فردی که گفته بود عاقلانه ترین کار ترامپ دیوانه پاره کردن برجام است توقعی غیر از این نمی‌رفت. این حملات به فرهادی بخاطر مخالفت او با تراول بن فاشیستی ترامپ تروریست بود که منجر به تحریم اسکار گردید. برادر حسین بار دیگر تعارف را کنار گذاشته و ترامپیست بودن خودش را جار می‌زند. ترامپی که قاتل سردار سلیمانی است. ترامپیست های داخلی و خارجی حالا علاوه بر مخالفت با برجام در حمله به اصغر فرهادی هم متحد شده اند. پیوندتان مجددا مبارک!
  • به شریعتنداری IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    6 2
    مبلغ بایدن بودن شرف داره به ماله کشی قاتل سردار سلیمانی!
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    2 6
    چرا هر کی انتقاد میکنه این دولت و دار و دستش بهش میپرن.
  • محمدامین IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    3 6
    فرهادی اگه فیلم سیاه بسازه جایزه میگیره بعد میشینه شعار میده ایران سکوبگره اگه سرکوبگر بود که تو الان اجازه نداشتی خیلی آزاد تو شیراز ما فیلمتو بسازی
  • ایران IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    3 6
    مگه دروغه اصغر فرهادی فقط علیه جمهوری اسلامی فیلم میسازه و بایدن هم همینو میخواد
  • امین IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    5 4
    فرهادی صراحتا داره میگه دنیا با جو بایدن جای بهتری است از این چی میفهمید دست از غرض ورزی سیاسی بردارید یه کمی هم فکر کنید مگه غیر از اینه که طرف داره از بایدن دفاع میکنه؟؟ چه بخواید بپذیرید چه نخواید، اصغر فرهادی یه کارگردان با رویکرد مدرنیته هست که تو آثارش جایی برای فرهنگ دینی و سنتی ایرانیها نبوده نیست و نخواهد بود و تلاشش هم اینه که ایرانی ها رو به سمت مدرنیته ببره و نماینده اون قشر عظیم ملت ایران که مذهبی و سنتی اند و فرهنگ ملی مذهبی دارند نیست حتی اگه از بین این قشر طرفدارانی هم داشته باشه
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    6 3
    کیهان ...اگه راست میگی از مردم تشنه خوزستان و سیستان و بلوچستان حرفی بزن...مطمئنا نمی تونی چون حیرت قطع میشه...
  • گمنام IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    6 3
    مثل همیشه، تاریخ فرهادی ها را ثبت میکند و کیهانی ها پرت و پلا
  • احمد IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    6 3
    خدایی چرا میخواین همه چیزو سیاسی جلوه بدین چرا با هر کی هم نظر شما نیست مخالفین چرا نخبگان این کشورو دلسرد میکنین خدایی دنبال القای چه فرهنگی هستین هر اشغالی اوج بساره خوبه هر فیلمساز مستقلی بسازه مشکل داره
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    2 3
    کیهان نطرشو گفته همه ازادند نظرشون رو بگویند حتی اگر غلط باشه باید یاد بگیریم نظرات مخالف رو تحمل کنیم و عصبی نشیم. الان اصلی ترین عامل جنگ و کشتار و عقب افتادگی و عدم پیشرفت و بدبختی و..... در کشورهای توسعه نیافته مانند افغانستان و... همین عدم تحمل نظرات مخالفه.
  • گرفتار IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    7 3
    حتما" از اینکه مثل خودش عاشق ترامپ و پوتین نیست ناراحته
  • پدر یک خانواده IN ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    7 3
    کسی مانده که که به نیش کیهان گرفتار نشده بابا جمع کنین مردم پول نان شب بچه‌ها شان را ندارن کی روزنامه می‌خره شماهم دلتون خوشه نان دانی پیدا کردین
  • محمدی IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    6 3
    بعتره در باره یه هنرمند درست حرف بزنی فرهادی افتخار ایران است
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    6 3
    خبر انلاین، قرار نیست ایشون هر جور فکر میکنه ما هم همونجوری باشیم... اصلا مهم نیست ایشون چی میگه... مهمتر از همه اینه که اقای فرهادی قابل نمیدونه پاسخ بده..
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    6 2
    بنظر میرسد این مسولان کیهان خیلی بیسواد ونادان هستند واقعا که به اینها هم میشه روزنامه نگار ببینید چه حرفهایی رو به تبلیغ بایدن نسبت داده این حرف واقعی هست چون دنیای بدون ترامپ حتی اگه بایدن باشه بهتراز دنیای ترامپ هست آقای مسول کیهان قبول داری یا تو هم ازقبل ترامپ به ثروت میلیاردی رسیدی
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    6 3
    اگر فرهادی میخواست برابر نظرات کیهان فیلم بسازد و صحبت کند میزان محبوبیتش هم به اندازه کیهان ناچیز و حقیر میبود
  • ایرانی AU ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    6 2
    الحسود لایسود !
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    2 2
    یادتون رفته چطور از رفتن ترامپ ذوق کردی
  • داوود IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    3 6
    اصعر فرهادی اگر جرات داره از دستاوروهای هسته ای و موشکی و فضایی و علمی و غیره فیلم بسازه،تازه میفهمه که اصلا تو جشنواره های خارج راه نمیدنش.یا مثلا از تلفات متاسفانه ۲۰۰۰ نفر سیل المان فیلم بسازد
  • جالبه! IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    3 5
    کاری به کیهان ندارم اصلا خیلی کیهان اصلا روزنامه بدی هست اما شما ملت از یه آدمی حمایت میکنید که همون آدم از دشمنان ما حمایت کرده. اگه یادتون بیاد آمریکا بود که سردار رو زد ببینم بازم میگید همین حرف هارو یا نه. کیهان چیه چرا خودتون رو به نفهمیدن زدید؟ از یادم حمایت کردن ینی چی؟ ایران رو سیاه و تاریک نشون دادن ینی چی؟ مردم دیگه قراره چجوری گول بخورید؟
  • حیدر IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    6 2
    اگه ایشون بایدنی است شما هم طرفدار طالبان هستی مگه نه؟
  • alireza IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    6 3
    کیهان، اگه ما نخوایم اظهار نظر های گندت رو بشنویم باید به کجا پناه ببریم!؟ بوی تعفن کینه و نفرتت از درون روزنامه ات توی تمام جامعه پیچیده...
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    6 3
    ملت ما لیاقت فیلم خوب ندارند . بهتره شما جای این آثار فاخر نظیر ( جدایی نادر از سیمین، فروشنده ، فیلم ۱۰ و..... ) به دیدن ایکس لارج و سامورایی در برلین ادامه دهید
  • IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    5 1
    جالبه
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    6 3
    واقن این همه اطلاعات مهم را روزی نامه کیهان چطور بدست میاوروند جل الخالق
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    3 6
    اصغر جان. جایزه گرفتنت. و حرفهای ضد نقیضت علیه کشورت چه دردی را از تو. و مردم دوا می‌کند هیچ و اندر هیچ... بلکه آبروی خودت را میبری و بزک دست دشمنان می‌دهی. که با پرویی.... خیانتهای گسترده ای علیه کشورت انجام دهند و خود نیز از این. معرکه ای بی بهره نخواهی ماند بیایید همگی با هم کشورمان بسازیم به جای آنکه از بیگانگان تمنای ترحم کنیم
  • انقلاب ۸ IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    3 5
    وطن فروشی کن تا به خیلی چیزها برسی
  • ایرانی IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    5 3
    چه کسی بهت اجازه داده درباره یک افتخار ملی چنین گزافه بگویی متاسفم برات
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    4 4
    تجربه ثابت کرده هرکی بیشتر ب ایران وایرانی طعنه وکنایه بزنه توفیلمش تو کن و بقیه جاها بیشترتحویلش میگیرن..میگی نه ی کم تحقیق کن ب حرف من میرسی‌.مرسی ک هستین
  • احمد IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    4 5
    فرهادی وطنفروش
  • محمدامین IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    3 1
    خاک بر سرتون که با این همه ادعای آزادی بیان نظر بنده رو بعد از دو سه بار نوشتن و با اینکه موردی هم نداشت چاپ نکردین و نمیکنین واقعا وقیح و دو رویید
  • ناشناس IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    2 0
    هنرمندان به هنرایرانی افتخار کنند نه به خواسته های اجانب دریک فضای سیاسی