غم‌سرایی به نام وب‌سایت معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش

صد آموزگار، صد عشق سرشار و صد راه برای ساختن زندگی های بسیار...

 روزنامه گاردین صفحه ای درست کرده در وبسایتش و به زندگی صد معلم می پردازد؛ و در توضیح آن نوشته:  «همه کودکان بی نظیرند؛ دقیقا مثل معلم ها». 
و ادامه داده که بنا دارد داستان یکصد قهرمان آموزش را تعریف کند؛ همان هایی که با عشق و احساس خود برای الهام بخشیدن به نسل بعدی مایه می گذارند... و نمونه هایی را ذکر کرده است. ببینید: https://www.theguardian.com/100-teachers

کاش روزنامه ای یا سایتی یا انتشاراتی برای روایت داستان معلمان ایرانی دست به کار می شد. 

هر بار که به صفحه اول وبسایت معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش نگاه می کنم غم سراسر دلم را فرا می گیرد؛ که چقدر فاصله است بین مسئله های روزمره معلمان و چالش های آنها با موضوع هایی که در اتاق های جلسات مطرح می شود. اینجا را ببینید: https://medu.ir/fa?ocode=1000000293

کاش کسی بود و برای بچه های سال های آتی، داستان جان فشانی معلم ایرانی را ثبت می کرد.  اگر چنین حرکت و اقدامی سراغ دارید در پایین همین مطلب بنویسید تا آشنا و خوشحال شویم. 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1536627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اکبر IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    0 0
    متاسفانه دیگر نسل معلمانی مثل ما تاریخ جمهوری اسلامی نخواهد دید
  • علی حسینی IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    0 0
    به رفتار و عملکرد ضعیف. نمايشی و تبلیغاتی سرپرست معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش بسیار متاسفیم. چون در عالم رؤیا و تخیلات بدون درک و در نظر گرفتن وضعیت موجود برای کسب پست و مقام در دولت جدید دست و پا می زند؟!!!